iBlueTooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ibob hoi, heb ibluetooth via cydia gedownload,maar zie hem nergens staan op mijn iphone?? weet iemand hoe ik het wel krijg... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik snap niks van die iBluetooth, hoe kan je nu iets verzenden? Bij mij vind die niet eens andere aparaten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt de MP3 bestandjes openen met PwnPlayer zoek maar in Cydia. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
werkt het nu ook met bleutooth koptelefoon om muziek te luisteren of nog steeds niet ??
|
|
|||
|
|||
Ibluetooth
Kheb zojuist Ibluetooth bij cycia gehaald en met afbeeldingen is het gelukt. Dus ik ging het ook proberen met een muziekbestand en dat lukt ook. Alleen waar slaat ie ze op? en hoe kan je ze afspelen ?
Weet iemand dit? Bedankt Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-04-09 om 10:22. |
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleempje alle afbeeldingen komen bij je afbeeldingen te staan alleen de filmpjes en andere dingen staan ergens waar je ze niet kan zien.
Ik zou het ook graag willen weten. |
|
|||
|
|||
gaat het al wat sneller dan die zielige 10 kb?
|
|
|||
|
|||
Ontvangen bestanden bekijken van iBluetooth
Hallo,
Ik heb iBluetooth gedownload, en ik heb een aantal bestanden uit gewisseld maar als ik nu een filmpje van iemand ontvang dan weet ik niet hoe ik die kan bekijken. Ik kan het bestand nergens vinden. Moet je hiervoor een speciale mediaplayer voor gebruiken? Mvg Joris, |
|
||||
|
||||
Download iFile in Cydia, hiermee kun je alle bestanden die de iPhone ondersteunt openen en bladeren in het systeem van de iPhone. Dus gewoon bladeren naar de map waar iBluetooth alles opslaat, het ontvangen bestand opzoeken en gewoon openen
Met iFile verkrijgbaar in Cydia. |
|
|||
|
|||
Contact met Pioneer radio
Hallo,
Is er misschien iemand die mij advies kan geven met het volgende probleem: Ik heb een iphone 3G 16gb en een Pioneer auto radio. Nou maakt de telefoon wel contact met de radio maar alleen als het scherm op de telefoon geopend is waar je bluetooth aan en uit zet. Dus als ik in stap en de telefoon staat op het begin scherm hoort hij dus automatisch contact met de radio te maken, maar er gebeurt niks, als ik hem dan in het scherm instellingen bluetooth zet gaat hij ineens verbinding maken. Is er misschien iemand die dit herkent of hier een oplossing voor heeft? alvast bedankt, Mvg, Marco |
|
|||
|
|||
Ik heb iBluetooth nu al een week en in het begin kon ik de App inderdaad ook niet opstarten maar op een dag ging het gewoon. Ik moet zeggen ik heb met al redelijk wat GSM's geprobeerd en al bij al is het zo slecht nog niet.
|
|
||||
|
||||
Mijn accu was met een uur leeg, gelijk weer weg, mis er niks aan....
|
|||
|
|||
iBluetooth werkt met os3.0 niet meer , andere mensen ook last van?
Misschien wachten op update? |
|
|||
|
|||
problemen met ontvangen
Hoi,
Ik ben al enkele dagen aan het proberen om de foto's en muziek van men oude gsm (samsung e730) over te zetten naar men iphone via ibluetooth maar krijg niets verzonden. Men samsung vind de iphone wel, vraagt ook de pincode maar blijft dat "verbinden" en sluit af door "verbinding verbroken". Het vreemde is dat het andersom wel werkt (van iphone naar samsung). iemand suggesties? iphone 2G, os 2.2 |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ibluetooth ook niet...
Ik baal echt als een stekker, dus als iemand een oplossing heeft... |
|
||||
|
||||
heeft iemand toevallig nog een wat 'spannerder' icoontje voor iBluetooth?
|
|
|||
|
|||
Hier werkt het ookniet op OS3. Sluit af tijdens een transfer of als ik naar het tabblad transfers ga.
|
|
||||
|
||||
Hij werkt inderdaad nog niet niet met os3 hopen snel op een update
|
Labels |
ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ibluetooth of een vervangend programma | pierrot105 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-07-10 20:52 |
iBluetooth werkt bij mij niet.. | xHarm | Archief | 7 | 13-10-09 21:12 |
gratis versie ibluetooth of swirlymss | RobinDeleener | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-09 19:18 |
File transfer via iBluetooth! | TCJ | Archief | 1 | 26-01-09 00:24 |
|
|