iBlueTooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt iBluetooth op iPhone 2G/3G met FW 3.0.1 ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iBluetooth icm FW 3.0.1
Werkt iBluetooth op iPhone 2G/3G met FW 3.0.1 ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je het zelf al geprobeerd? Of op de site gekeken van iBluetooth? of sowieso gegoogled?
Let me google that for you
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik wilde iBluetooth installeren via Cydia, maar ik kan hem er niet vinden. Is die er uit verwijderd, of zit er bij mij een bitje klem? iBluetooth komt van iSpazio en die staat er ook gek genoeg niet meer tussen in Cydia Onder sources staat http://ispaziorepo.com/cydia/apt er niet meer tussen. En kan hem ook niet toevoegen (geen respons van server) domein zit ook niet aan een ip gekoppeld volgens mijn PC. nslookup > ispaziorepo.com *** UnKnown can't find ispaziorepo.com: Non-existent domain > www.ispaziorepo.com *** UnKnown can't find www.ispaziorepo.com: Non-existent domain Ik heb Cydia een rinstall gegeven, de cydia-sources verwijderd (dpkg -r cydia-sources) en weer opnieuw geïnstalleerd. Zag dan wel een paar keer een foutmelding voorbij komen over ispaziorepo.com wat hij niet kon vinden Reboot van iPhone ook geen succes. Ik heb ff geen idee! Cydia verwijderd, met redsn0w 0.8 Cydia er opnieuw opgezet. Toen de twee updates uitgevoerd (installer/sources) waar hij om vroeg. Maar nog geen ispaziorepo iemand een idee? Zie ook printscreen. Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 22:15. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop! |
|
|||
|
|||
Er is een update in cydia misschien helpt dat?
|
|
|||
|
|||
Welke? (van wat dus)
Terug naar fabrieksinstellingen (alles eraf) --> gejailbraikd, updates die Cydia aanbood geïnstalleerd. Nog steeds GEEN ispaziorepo !!Rara? Lukt mij nog steeds niet, raar dat andere gebruikers wel wel op kunnen. Ik vermoed dat het met een versie te maken heeft: Cydia 1.0.2938-58 – Update Maar heb het ook zonder de update geprobeerd en dan stond hij er ook niet tussen. Maar de urls werken er ook niet naar: http://ispaziorepo.com/cydia/apt iSpazio Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 22:16. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
De gewone site van iSpazio is ook 3 dagen down geweest..
Sinds vandaag werkt hij terug dus werken de repo's nu? |
|
|||
|
|||
iBluetooth werkt idd niet nee
|
|
|||
|
|||
Hey,
Bij mij werkt ie nog steeds goed op 3.0 firmware |
|
|||
|
|||
Waar iBluetooth te koop?
|
|
|||
|
|||
Heb de trial gehad, geprobeerd met diverse toestellen, werkte gewoon niet, dikke rommel die iBluetooth
|
|
||||
|
||||
tis jammer dat al die programma's je tegenpartner waarmee je bestanden uit wil wisselen ook het programma moet hebben + een iphone
nou niemand in mijn vriendenkring heeft een iphone. Vind ik nou erg jammer.
|
|||
|
|||
Via cydia www.isapziorepo.com/cydia/apt/
maar ik kan die niet toevoegen. Na een standaard install staat isapziorepo er niet tussen. Met toevoegen krijg ik nu oa een andere foutmelding. ( printscreen kan ik niet posten via iPhone ) sub-process bzip2 returned An error hoe zit dat nu???? |
|
|||
|
|||
Ik kan versturen en ontvangen naar Samsung Star zonder problemen.
|
|
||||
|
||||
Vandaag is een update uitgekomen voor de iSpazio-repo, iBluetooth is weer te vinden in Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Heb de officiele versie nu geinstalleerd die aan geeft dat het een 2 weekse trial is, maar crasht als er iets wordt verstuurd.
Laatst gewijzigd door Bomans; 26-08-09 om 15:06. Reden: Laten we het er niet over hebben, dit lokt alleen maar reacties uit! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm, ik krijg ook een stack error en het programma sluit BT af.
|
|
|||
|
|||
Heb Precies t zelfde, *** zooi!
Ik heb ook gekke opstart problemen met snapper en een ander camera app. (3GS) |
|
|||
|
|||
Wordt de nieuwe release automatisch als update weergegeven?
|
|
|||
|
|||
had m bijna geinstalleerd dus ik wacht even met hem downloaden.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ibluetooth of een vervangend programma | pierrot105 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-07-10 20:52 |
iBluetooth werkt bij mij niet.. | xHarm | Archief | 7 | 13-10-09 21:12 |
gratis versie ibluetooth of swirlymss | RobinDeleener | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-09 19:18 |
File transfer via iBluetooth! | TCJ | Archief | 1 | 26-01-09 00:24 |
|
|