iBlueTooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Ik heb deze iBlueTooth enkele dagen uitgebreid getest en ik kan één ding concluderen hieruit, deze applicatie is werkelijk een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb net ergne sop dit forum gelezen dat iBluetooth niet werkt op 3GS met FW > 3.X. Toch zijn hier een aantal waarbij het wel werkt?
Hoe zit het nu.... Bij mij doet 'ie dus niks. |
|
||||
|
||||
iBluetooth werkt niet op firmware 3.1.x. En niemand hierboven heeft die firmware, want de berichten dateren al van augustus.
|
|
|||
|
|||
Dat wordt wachten tot versie 2 uitkomt van ibluetooth
|
|
|||
|
|||
Ibleutooth 1.0.8. werkt prima op 3.1.2 hier....
|
|
|||
|
|||
Huh hoe heb je dat gedaan dan?
Als ik eerst via instellingen aanzet en dan pas de app leek het eerst te lukken maar hij deed het toch niet Volgens mij ben jij dan de enige met 3.X fw bij wie het werkt Laatst gewijzigd door AtesYurek; 28-10-09 om 15:54. |
|
||||
|
||||
Nogmaals, het werkt NIET op een 3GS. Dvanoeveren heeft een 3G en daar kan het zijn dat het wel werkt in sommige gevallen.
|
|
|||
|
|||
Had ik overheen gelezen!
|
|
|||
|
|||
Key dan is het gooed Dus nog steeds wachten op versie 2
|
|
|||
|
|||
Voor de 3GS is nog steeds geen alternatief?
of update van huidig iBluetooth? |
|
||||
|
||||
iBluetooth werkt nog steeds niet, een alternatief weet ik niet. Maar ik denk het niet want vele zijn op zoek naar zoiets en heb er nog niks overgelezen.
|
||||
|
||||
iBluetooth
kan je met iBluetooth geen fotos/muziek ontvangen van een Nokia Toestel??
Bij Transfer staat hij wel, maar blijft op 0.0% Omgekeerd, iets sturen met iBluetooth naar Nokia Toestel lukt wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik nog even als informatie toe wil voegen is; Mijn 3gs vindt zowieso geen enkel bluetooth apparaat wanneer je BT aanzet onder instellingen. Mijn 1ste gen iphone vindt wel apparaten onder de zelfde omstandigheden. ibluetooth op deze orginele iphone werkt dan ook zonder problemen. Ik vraag mij af of mijn bluetooth uberhaupt wel werkt op mijn 3gs. Zijn er meer mensen die geen apparaten kunnen detecteren onder bluetooth op een 3gs? Wel erg vreemd iig... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja das waar, inmiddels ook al achter gekomen.
Maar dat verklaart nog altijd niet dat mijn 1ste gen iphone apparaten detecteert met BT (onder instellingen) waar mijn 3gs dat niet doet! Dus even geheel los van ibluetooth... |
|
||||
|
||||
zou het kunnen dat ik met ibluetooth wel me telefoonboek over kan zetten op me pioneer carkit?
Want nu werkt opzich de carkit wel met bluetooth,maar het telefoonboek wil hij niet. Misschien dat iemand weet hoe dat zit? |
|
|||
|
|||
Het gekke is dat mijn 1st series iPhone geen BT apparaten/telefoons/laptop detecteerd maar zich wel heeft kunnen aanmelden op de carcit van de Lancia Ypsilon, ook heb ik mijn telefoon boek kunnen uploaden, en de voice dialing werkt ook.
Hoe is dit mogelijk. |
|
|||
|
|||
Muziek in iPod folder zetten
Als ik bijvoorbeeld een liedje ontvang via iBluetooth, kan ik het dan met Finder gewoon in de folder van iPod doen of is dan niet mogelijk om het af te spelen. Is er anders een andere manier om ontvangen bestanden te laten afspelen, in dit geval muziek.
Bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus de pioneer van mij is het probleem. Dus ik hoop dat het met ibluetooth wel werkt,vandaar. |
Labels |
ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ibluetooth of een vervangend programma | pierrot105 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-07-10 20:52 |
iBluetooth werkt bij mij niet.. | xHarm | Archief | 7 | 13-10-09 21:12 |
gratis versie ibluetooth of swirlymss | RobinDeleener | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-09 19:18 |
File transfer via iBluetooth! | TCJ | Archief | 1 | 26-01-09 00:24 |
|
|