//

Cydia en AppStore apps weg?

Cydia en AppStore apps weg? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dbr dat programma's crashen is normaal, niet alle programma's zijn bijgewerkt om te kunnen werken op iPhone OS 3.0 En wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-04-09, 13:33
benjaminnolan benjaminnolan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbr Bekijk bericht
dat programma's crashen is normaal, niet alle programma's zijn bijgewerkt om te kunnen werken op iPhone OS 3.0
En wat toont hij? 700 MB apps (appstore) of 700 MB overige (dus van cydia en dergelijke). Bij het eerste geval zou hij ze normaalgezien moeten tonen, indien niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de categories, bij het tweede, staan ze er misschien wel op, maar zijn ze niet meer geinstalleerd. Een herinstallatie via icy kan het probleem oplossen.
er staat 700MB aan echte apps (appstore) en 232MB aan overige...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-04-09, 14:10
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

En als je je iPhone (apps) eens opnieuw synchroniseert? Start anders eens vanaf een cleane installatie van de nieuwe firmware.
  #23  
Oud 07-04-09, 14:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Best is inderdaad herstellen zonder een backup terug te zetten.
  #24  
Oud 07-04-09, 14:22
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjaminnolan Bekijk bericht
hij is nu de sources aan het refreshen maar ik weet zeker dat er wel apps opstaan want volgens itunes staat er 700MB aan apps op, terwijl ik niks zie. ondertussen bosspreffs geinstaleerd via icy maar crahsed bij opstart. enig ander programma waarmee ik ze terug kan krijgen?
Ga naar settings/algemeen/beperkingen en zet beperkingen aan en hierna uit. Hiermee worden alle icons die hidden zijn weer zichtbaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia apps na syncronisatie weg? gufra Jailbreak apps en thema's 8 28-01-11 13:33
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) Freddy-Kruger iPhone Apps 0 26-08-10 03:16
Apps appstore weg. remystorm iPhone Apps 2 01-01-10 22:46
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update Gido88 Jailbreak 6 01-10-09 23:03
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. FreakyFlor Jailbreak 5 23-12-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.