Apps die je moét hebben! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) je moet ff spaties toevoegen aan de source link.. Nu komt er heel iets anders te staan namelijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
je moet ff spaties toevoegen aan de source link.. Nu komt er heel iets anders te staan namelijk.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jatterij?.... Wat dacht je van een PORT? Of had jij al iets soortgelijks op de iPhone gezien?... Precies.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
welk programma word aangeraden om dit te doen? winscp? iemand dit al gedaan?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
maar tbh, ik vind het maar naar dat het zo lastig is lijntjes te verwijderen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Oh trouwens, dat blokjes verslepen is met sommige maps, ik geloof dat de mappack van Baum die heeft!
|
|
||||
|
||||
er zijn 2 nieuwe levelpacks beschikbaar dacht ik, heeft iemand die al uitgeprobeerd?
|
||||
|
||||
Citaat:
en de andere Crayon Golf is mooi, soort golf, alleen aangezien de touchscreen niet geniaal ervoor is pakt hij soms iets anders dan wat je bedoelt |
|
|||
|
|||
Je kunt je eigen levelpack maken met behulp van mijn level editor. Te downloaden op de officieele wiki: Main Page - IPhysics en klik dan op iPhysics Level Editor.
SeBsZ |
|
||||
|
||||
Is echt een geweldige app dit, kun je jezelf wel ff mee vermaken!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door samtje; 10-12-07 om 14:23. Reden: is gelukt |
|
||||
|
||||
@samtje wat lukt niet, kan je wat meer info geven?
|
|
|||
|
|||
het is ondertussen gelukt, ik wist niet dat je dit met Terminal moet doen
|
|
|||
|
|||
Even een klein vraagje tussendoor.
Heb je een internetverbinding nodig op je iPhone om dingen via installer.app binnen te halen? Thanx! |
|
||||
|
||||
@Tjedemich
Ja je hebt hier een wi-fi verbinding voor nodig of edge |
|
|||
|
|||
Reversie op de iPhone: Orthello
Werkt ongelofelijk mooi! te installeren door deze source toe te voegen: ht tp://app.weiphone.com/installer |
|
|||
|
|||
die iphysics is geweldig maar vreet wel aan je batterij!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
Die moet je hebben | BjornD | Archief | 2 | 10-01-10 22:12 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Wat zijn de Apps uit Cydia dat je echt moet hebben? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:28 |
|
|