Apps die je moét hebben! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nogmaals ik heb een 1.1.4 en zoek leuke sources met leuke programma's wie kan mij helpen alvast bedankt kascar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nogmaals ik heb een 1.1.4 en zoek leuke sources met leuke programma's
wie kan mij helpen alvast bedankt kascar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sketches: voor bestellingen op te nemen in companie (café)
iSolitaire: spreekt voor zich Converter: voor bv. wisselkoers, HANDIG! Flashlight: voor als je 's avonds binnenkomt en licht niet wil aansteken voor mensen die liggen te slapen bv., of de alombekende... sleutelgat vinden ;-) |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist iPhysics(versie 1.1) gedownload via de site aangegeven op de 1e pagina van deze site echter.... als ik het bestand installeer (1,3MB) dan kan ik wel op het "icoontje" klikken echter ik krijg alleen een wit veld te zien (met linksboven About en rechtsboven Options).
Doe ik nu iets fout of moet ik nog iets installeren? |
|
|||
|
|||
ik heb deze topic wel 5x gelezen maar het lukt me echt niet om meer dan 4 levels te spelen met iphysics. Die extra levels kan ik niet installeren, wie heeft er nog tips voor me?
|
|
|||
|
|||
ik heb ook dat probleem van iphysics
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij iSpazio, die heeft een heel pakket met (volgens hem) alle levels......
Source: http://www.spaziocellulare.com/ispazio.xml
|
|||
|
|||
@ butcher, kijk daar heb ik tenminste wat aan, categories inmiddels geinstalleerd.
Nu wil ik alleen nog extra levels installeren bij iphisics --> cryon physics |
|
|||
|
|||
ik heb nu 2 level packs in mijn installer staan onder hoofdstuk 'iphysics' maar als ik dan iphysics opstart zie ik niets (heb iphone al uit en aan gezet, maar helpt niet)
wat doe ik verkeerd? |
|
||||
|
||||
Heey Amp.!! Ik heb nu ook een IPhone . Deze vin ik wel lauw:
- iPac3D - iPhysics met iPinball level pack - Parking Lot - Yeti3D - VNSea en Touchpad - Drummer en Pocketguitar |
|
||||
|
||||
Zozo join the club
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hallo, hoe kom ik daar, via instal kan ik het niet vinden, via safari krijg ik een partij tekst........ |
|
|||
|
|||
Klik op installer, dan op Sources, vervolgens op Edit, dan op Add en vervolgens typ je in het scherm de site in. Na het downloaden even naar Install, dan het programma zoeken en installeren maar
|
|
|||
|
|||
thank you !!
|
|
||||
|
||||
Nog een kleine tip voor de mensen die een level niet uit kunnen spelen met iPhysics. Schud de iPhone een keer waardoor het spel in "Pauze mode" komt, vanuit hier kan je Restarten of terug naar het Main menu.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Denk dat er niets zo makkelijk is als levels toevoegen aan Iphysics. Eerst en vooral installeer je via installer.app de laatste nieuwe versie. Daarna ga je naar onderstaande site en download je de gewenste levels. Nu alleen nog via OpenSSH verbinding maken met je PC en de levels kopieren naar /var/mobile/media/Iphysics/.
Iphysics Levelpacks |
|
|||
|
|||
wat iedereen zou moeten hebben :
simplify media! speel tegenwoordig veel parkinglot en izoo wallpaper converter categories |
|
|||
|
|||
ik heb deze apps
-> YouTube - My recent iPhone apps oei... ik zie nu pas dat men camera wéér in spiegelbeeld heeft opgenomen... pff ja ik zet er wel een lijst onder Laatst gewijzigd door DonYannickova; 15-04-08 om 11:20. |
|
|||
|
|||
de apps die ik heb en die ik iedereen kan aanraden.
mms iskype nes genesis4iphone gpSphone psx4all tetromino pool guitar hero (ttr) sketches iSlots labyrinth iPhysics converter millionair yeti3D iPac3D Beatphone drummer iRadio Guitarist Mrmr MxTube navizon locate me camera pro realartist Showtime zinio bejeweled en natuurlijk de installer :-p momenteel is mijn favoriet RealArtist... al zoooo hard mee gelachen :-p |
|
|||
|
|||
Wat houdt dat realArtist in dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
Die moet je hebben | BjornD | Archief | 2 | 10-01-10 22:12 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Wat zijn de Apps uit Cydia dat je echt moet hebben? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:28 |
|
|