Het iPhoneclub thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Ik zou wel icoontjes willen maken, maar is er al een soort voorbeeld? Dan kan ik mijn ontwerp(en) daarop afstemmen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus even geduld Wat vinden jullie van de wallpaper (lockbackground)? Laatst gewijzigd door bako; 13-04-09 om 16:21. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Strak!
Alleen "iPhoneclub" staat daar een beetje raar.. Kan ook door de kleur komen.. Misschien kan je het iPhoneclub-logo gebruik als slider?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Super leuk idee iig Tis jammer dat ik totaal niet goed ben om icoontjes te maken etc.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie gemaakt hoor!
Ik zal binnenkort beginnen aan die 2 icoontjes. |
|
|||
|
|||
@timmeh, Hij is gereserveert
@francebramie succes |
|
|||
|
|||
Misschien is het een idee om af en toe een paar afbeeldingen te posten, zodat je weet hoe het er ongeveer uit komt te zien en je, wanneer nodig, nog een aantal dingen kunt aanpassen.
Is iemand het hier niet mee eens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het plaatje wat je ziet is het gene wat we nu hebben. |
|
||||
|
||||
Ik twijfel nog over de achtergrond
Ik was ook de enige die had gereageerd op de huidige, hieronder een paar voorbeelden, links die van bako Iemand een mening??? |
|
|||
|
|||
Dat plaatje van jou is inderdaad al iets, maar ik bedoelde eigenlijk dat iedereen die meewerkt af en toe eens laat zien wat hij/zij op dat moment klaar heeft. Zo krijgt iedereen een idee hoe het iPhoneclub thema eruit gaat zien.
Citaat:
Timmeh, van de 4 afbeeldingen die jij gepost hebt, vind ik de 4e het mooist. Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 13-04-09 om 17:47. |
|
|||
|
|||
Ik vind die linkse het mooist
Citaat:
Laatst gewijzigd door bako; 13-04-09 om 17:57. |
|
|||
|
|||
Zouden jullie evt ook voor de iPod touch gebruikers onder ons, een muziek en een video's icon kunnen maken? Ik wil zelf graag meehelpen, maar heb bijna geen ervaring met beeldbewerking.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog 1 van mij
|
|
||||
|
||||
Een concept voor de sliders, laat maar horen!
|
|
||||
|
||||
Bij de eerste wallpaper die zwarte, bij die laatste de rode.
|
|
|||
|
|||
Photoshop is ook zo makkelijk he
Ik vind ze allemaal goed! Toevoegen maar? De 1e had ik zelf al gemaakt/ toegevoegt zwart = ontgrendel groen = opnemen rood = uit zetten zo goed? zet ze even als een zip file in je reactie, als ik hem zo opsla dan kan hij het bestand niet herkennen Edit: opgelost Laatst gewijzigd door bako; 13-04-09 om 19:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard Thema aan het maken... | jm1996 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 08-02-11 16:02 |
Wat vinden jullie het beste thema en mooiste? | pjc91 | Chat en geruchten | 6 | 24-07-09 23:45 |
summerboard laadt niet het volledige thema in. | Harm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-10-08 13:32 |
|
|