Het iPhoneclub thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Een concept voor de sliders, laat maar horen! Kan je niet doen, dat je de rode en de groene gebruikt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja netjes!
|
|
||||
|
||||
Jij snapt m
En nog even voor een sfeer-impressie:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De grijze/rode/groene-buttons waren inderdaad bedoeld zoals Bako zei voor ontgrendelen/opnemen/uit zetten Maar ik sta altijd open voor nieuwe ideeën! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super idee!
Ik zou graag willen helpen, maar dat kan ik helaas niet Succes iedereen, en ik kijk er naar uit! |
|
|||
|
|||
@timmeh
Ik had jouw icoontjes iets groter gemaakt. Als je goed kijkt waren ze net iets te klein |
|
|||
|
|||
En wanneer mogen we (ongeveer) een eindproduct verwachten?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klok is (bijna) af even kijken of het werkt dan inleveren
|
|
|||
|
|||
Even stemmen mensen
|
|
||||
|
||||
Zoals in mijn pm staat vind de ipod goed gelukt en de telefoon niet jij vind hem ook niet super dus zal vanavond een nieuwe maken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Standaars afbeeldingen voot de syandaard apps en die van crewleden cmvoor de dockicoontje misschieb? Dat kan ook.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
haha ik ga nu testen...
Damn is niet zoals ik wou :S Moet nog even het plaatje aan passen :S dan is die klaar. Laatst gewijzigd door spysical; 15-04-09 om 16:08. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bijna klaar met de 3 testjes zit op 2/3
Edit: zou iemand me kunnen helpen met mijn eigen thema? Moet alleen de wallpaper nog :S het zijn 9 plaatjes die iedere 5 sec moeten wisselen. Of Page Per Page. Wat me dus niet lukt :S Al gefixt had ze geen hoofd letter gegeven. EDIT: Test 3 loopt niet lekker :S Laat weer gewoon het standaard icoontje zien. Even verhelpen Edit: http://www.max.nijholt.net/media/And.../LiveClock.png is het plaatje Edit: Laatste kleine aanpassingen Laatst gewijzigd door spysical; 15-04-09 om 17:14. |
|
||||
|
||||
Moeten we iets maken in wat eruit ziet als de eerste post, met de icons van de site?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard Thema aan het maken... | jm1996 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 08-02-11 16:02 |
Wat vinden jullie het beste thema en mooiste? | pjc91 | Chat en geruchten | 6 | 24-07-09 23:45 |
summerboard laadt niet het volledige thema in. | Harm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-10-08 13:32 |
|
|