FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjowol overigens zie je altijd in cydia een lijstje met alles wat geinstalleerd wordt (dus dependencies) in het venster waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens... je profiel valt me op, nog niet gedacht aan aanpassen?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
saurik repository staat er bij mij wel bij . maar hij doet nog niets (geen updates) de ene naar de andre eror
|
|
||||
|
||||
Dan heb je dus exact het probleem waar dit topic over gaat. Even goed posting 1 lezen dus en volgen.
P.S. De saurik repo staat er altijd bij, als Cydia geinstalleerd is. Het gaat er juist om dat saurik voor FW3.0 een aparte repository (tangelo-3.7) aangemaakt heeft. Maar mensen zoals jij en ik en veel anderen hadden/hebben in Cydia nog de verwijzing naar de oude repo (tangelo) en kregen dus geen updates en vreselijk veel errors. Lees ook even de P.S. onder die eerste posting en let op het 3-tje om na te kijken. Hee, klopt je profiel wel? Als je nog op FW2.2.1 draait, dan NIET die repo veranderen! Dat is enkel voor FW3.0 en Cydia. Laatst gewijzigd door Buur; 25-06-09 om 20:03. |
|
|||
|
|||
kan dit ok met WinSCP. en hoe
|
|
||||
|
||||
Exact zoals beschreven in post #1.. zoals daar al staat:
Citaat:
succes |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid nogmaals: het staat duidelijk vermeld in de titel, maar ik zie meerderen voorbijkomen met FW2.x.x in hun profiel. Nu kan het zijn dat ze hun profiel nog niet bijgewerkt hebben... Of ze lezen niet goed. Om problemen te voorkomen...
Deze werkwijze geldt enkel indien je FW3.0 geinstalleerd hebt! |
Labels |
aanpassen, cydia, repo, saurik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Maak je eigen cydia repo! | starbbs | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-04-11 15:52 |
iPhone: Cydia Repo toevoegen | spysical | Jailbreak | 0 | 27-06-10 22:47 |
Cydia Updates (Changes) | MichaelJ | Jailbreak apps en thema's | 10 | 17-09-09 11:28 |
|
|