//

Installer app uninstald summerboard niet

Installer app uninstald summerboard niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen wie kan mij helpen.. Ik heb een tijd geleden een probleem gehad met installer app die wilde niks meer doen en werkte niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-07, 11:14
emphasiz emphasiz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard Installer app uninstald summerboard niet

Beste mensen wie kan mij helpen..

Ik heb een tijd geleden een probleem gehad met installer app die wilde niks meer doen en werkte niet meer.. daarvoor had ik summerboard geiinstaleerd en die kon ik er dus ook niet meer vanaf halen. toen heb ik via win scp de bestanden van summerboard eraf gehaald..
en toen installer app weer opnieuw geinstaleerd en toen deed hij het weer.. alleen nu heb ik geen summerboard meer... in kan hem niet uninstallen en ook niet instaleren omdat hij bij geinstaleerde bestanden staat.

Daarom mij vraag wie kan mij de bestanden van Summerboard voor FW 1.0.2. naar mij sturen (De bestanden verkregen via WIN SCP natuurlijk)

bij voorbaat dank,

Groet,

Emphasiz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-07, 11:23
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Kun je summerboard naar versie 3.0 updaten via installer? Dit lijkt nogal eens te werken.

En anders moet je hier even kijken:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...ard-gedoe.html
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"
  #3  
Oud 19-12-07, 18:09
emphasiz emphasiz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Het probleem is dat Summerboard 3.0 alleen werkt bij FW 1.1.1. ik weet niet hoe ik moet updated dus ik durf dat niet dat zou misschien een oplossing zijn..
  #4  
Oud 19-12-07, 19:56
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Gewoon veel lezen over de update naar 1.1.1. In de Wiki staan genoeg mogelijkheden. Gewoon rustig lezen en voor jezelf een keuze maken, welke je het makkelijkst lijkt. Hoe meer je leest, des te meer vertrouwen krijg je erin, was bij mij ook zo.

En als je dan uiteindelijk nog vragen hebt, dan kun je die gewoon stellen. Er zijn genoeg mensen die je willen helpen.

Als ik jou was zou ik eens op: iFoneguide kijken. Hier staan hele eenvoudige guides om te unlocken. Deze site heb ik ook gebruikt om van 1.1.1 naar 1.1.2 te gaan.

Laatst gewijzigd door Aapvader; 19-12-07 om 20:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer en Summerboard niet te installeren/downloaden Econz Archief 2 15-08-09 13:41
Installer.app Refresht Niet!! HELP!!! Stefanboyy95 Archief 1 27-03-08 18:22
Installer.app Werkt niet!! HELP!!! Stefanboyy95 Archief 2 26-03-08 14:01
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( vanhuet Jailbreak apps en thema's 0 29-01-08 19:32
[1.0.2] Installer verborgen door uninstall SummerBoard zelfweten Jailbreak apps en thema's 7 09-11-07 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.