Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) WOW hartelijk dank is helemaal dit dat ik zocht! Had beter moeten zoeken blijkbaar,excuses... EDIT:Is gelukt kan nu bij verandering van theme dit ook veranderen,nogmaals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Gebruik je theme's op je iPhone? |
|||
Nee, ik vind de standaard lay-out het mooist! | 72 | 42,11% | |
Ik heb een ander theme, maar wissel verder niet of nauwelijks | 75 | 43,86% | |
Ik heb elke dag/week wel een ander theme! | 24 | 14,04% | |
Aantal stemmers: 171. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
WOW hartelijk dank is helemaal dit dat ik zocht!
Had beter moeten zoeken blijkbaar,excuses... EDIT:Is gelukt kan nu bij verandering van theme dit ook veranderen,nogmaals dank! Laatst gewijzigd door Stibou; 28-12-07 om 01:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de summerboard thema: litho
Die ziet er zo uit: |
|
||||
|
||||
Gebruik een Aqua theme. Niet te druk. Bevalt prima.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het thema wat ik hiervoor gebruikt heb heet mystique, deze kun je gewoon vinden in de installer bij summerboard themes. De achtergrond heb ik als bijlage toegevoegd! Succes!
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kom ik hier aan?
|
||||
|
||||
Iphone op engelse taal laten staan!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja mij is het nu ook gelukt
Vind het wel een hele mooie! Thanx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mystique heet ie! de achtergrond zit er niet by maar die kun je hier 7 posts boven vinden. daar heb ik hem al toegevoegd als thumbnail!
Ik heb de mijne ook weer aangepast! dus ff showen En zoals je ziet is hij ook eindelijk unlocked vind hem op deze manier toch wel heel erg stijlvol! gwn strak en simpel, zoals het hoort! Succes! Nls Laatst gewijzigd door stereopanda; 24-01-08 om 18:12. |
|
|||
|
|||
Ik heb het theme van mijn phone zelf opgebouwd als een samenraapsel van reeds bestaande. Exclusieve phone verdient een exclusieve interface
|
|
|||
|
|||
Ik zeg niet dat de standaard het mooist is, maar ben er simpelweg nog niet aan toe gekomen.
Is het moeilijk om een nieuwe te installeren? |
|
||||
|
||||
Nou niet echt je download een thema op A je iPhone of B op je PC (dan moet je hem ff met ssh op je iPhone zetten) Summerboard draaien thema selecteren klaar xD
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Nls,
kan je miss zegge hoe je aan al die icoontjes komt voor mystique? want de meeste apps heeft hij niet, dus ziet het er best lelijk uit... voor zover ik weet is PlainJaim ofz het enigste thema dat je via installer download en dat alle icoontjes heeft... de meeste hebbe alleen standaard icoontjes:S |
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon de standaard thema van Apple, vind het prima zo. Wel heb ik een andere achtergrond.
Wil wel een keer iconen gaan wijzigen.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
heyhey die icoontjes van mystique komen als het goed is al bij het thema? tenminste hier bij mij wel, als je gwn even via SCP naar je mystique folder bladert bij summerboard, kun je daar ook precies zien welke icoontjes er in zitten! de enige die ik heb veranderd daar bij was het weather-icoontje, omdat die niet meeveranderd maar voor de rest zou hij het eigenlijk gewoon moeten doen hoor? |
|
|||
|
|||
Ik kwam op internet iSwitcher tegen.
Daarmee kun je ook allerlei thema's installeren.h Hier staat hoe je het installeerd: HowToAddSource - iswitcher - Google Code Verder voeg ik via Fugu zelf themes toe in Summerboard. Toch wel geinig om af en toe iets anders te hebben op je display. |
|
|||
|
|||
ik probeer via customize mijn iphone te veranderen, maar de vernderingen worden niet doorgevoerd. Iemand suggesties?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 en STERK glas.. hoe sterk is dat nou eigenlijk? | Delvenaartje | iPhone algemeen | 0 | 28-09-10 19:50 |
Wie gebruikt er welk besturingssysteem? | Gilliam | Chat en geruchten | 34 | 16-01-09 21:27 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
wie gebruikt iphone notes al? | truckdiver | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-03-08 22:19 |
Welke unlock methode gebruikt Ziphone nu eigenlijk? | MP3-junky | Unlock [archief] | 42 | 18-02-08 12:24 |
|
|