Hulp met SSH discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Services.app werkt nu trouwens bij mij ook, via Installer. Eerder werkte hij niet bij mij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Services.app werkt nu trouwens bij mij ook, via Installer. Eerder werkte hij niet bij mij.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hulp met SSh
Ik heb net via installer bsd subsystems erop gezet en ook services.app geinstalleerd. Moet bsd erop blijven staan om services.app te kunnen laten werken of kan die er ook weer afgehaald worden? Als ik naar het icoontje van services ga gaf hij de 1e keer wel een optie voor ssh aan ,aar die verdween direct, ook liep mijn iphone ff vast en heb ik hem moeten restarten, maar hierna stond er nog steeds geen ssh bij?
Betekend dit dan dat ik ssh niet geinstalleerd heb? |
|
||||
|
||||
Nu krijg ik als ik edge uitzet elke keer een zwart springboard, en moet ik restarten?? En moet ik de iphone weer opnieuw opstarten, ook moet ik mijn pin eerst elke keer (zowel bij aan- als uitzetten van edge) ingeven??
|
|
|||
|
|||
Verwijderd.........stomme vraag.........
Laatst gewijzigd door Yaya; 12-10-07 om 21:04. |
|
|||
|
|||
krijg een error: connection has been unexpectedly closed server sent command exit status 127
als ik op more klik: Error skipping startup message. Your shell is probably incompatible with the application (BASH is recommended). |
|
||||
|
||||
netservices installeren via installer, is momenteel de meest uitgebreide list van connections in je iphone, Wi-Fi en openssh, share plugin enzo kun je uitzetten , je iphone ga (bij mij toch) dan dikke week mee, kwa batterij
|
|
|||
|
|||
Ik kon een paar weken geleden makkelijk mn iphone inkomen via FUGU maar nu als ik wil inloggen in mn iphone, krijg ik een melding van fugo: WARNING: REMOTE HOST IDENTIFICATION HAS CHANGED
Weet iemand wat dit inhoudt en wat ik kan doen om er alsnog in te komen? |
|
||||
|
||||
je ip adres controleren van je iphone en alle instellingen
|
|
|||
|
|||
ja misschien een stomme vraag maar ik weet het gewoon niet wat houd dat ssh nou eigenlijk in..???
|
|
|||
|
|||
hulp nodig met ssh
Laat maar het is al gelukt had = alpine ingetoetst ipv alpine.
Bij deze bedankt, een gelukkige iphone bezitter |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn vraag niet zo goed in een topic kwijt.
Er wordt een aantal keer verwezen naar een mappenstructuur om daar iets te uploaden of in aan te passen. Waar kom ik die mappenstructuur tegen op mijn mac of iPhone voor mijn iPhone? Zoals bijvoorbeeld var/mobile/... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SSH blokkeren met Firewall IP mogelijk? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-12-10 01:01 |
SSH met keys | Poserman | iPhone algemeen | 0 | 08-07-09 02:12 |
Geen SSH mogelijk met FW2.0 | marcelb | iPhone algemeen | 10 | 22-07-08 14:04 |
Probleem met SSH | Daniel B | Unlock [archief] | 22 | 13-02-08 16:07 |
|
|