veency en chicken vnc werken niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allemaal vroeger typte ik altijd smsjes via mijn mac: chicken of the vnc --> connect iphone. Echter wanneer ik dat nu probeer krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veency en chicken vnc werken niet
dag allemaal
vroeger typte ik altijd smsjes via mijn mac: chicken of the vnc --> connect iphone. Echter wanneer ik dat nu probeer krijg ik steeds "could not connect to server" wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wees eens wat duidelijker? heb je een wachtwoord aanstaan? zet anders eens uit..
iPhone 3G 16GB White - iPad Wi-Fi+3G 64GB - MacBook Air 11' Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 11-01-10 om 17:43. |
|
|||
|
|||
het password is toch standaard "alpine"
en waar kan je ftp of ssh aanzetten of uitzetten? chicken is toch sowieso ssh? |
|
||||
|
||||
Het gaat over VNC niet over SSH.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd was een beetje verward aangepast
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je via DHCP een ander IP adres gekregen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Probleem Veency / VNC Viewer | DjRobin2 | Desktop-applicaties | 2 | 01-10-11 17:27 |
VNC Lite werkt niet en geeft een foutmelding | The Raptor | iPhone Apps | 2 | 02-06-11 22:44 |
Veency werkt niet | Grovert11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-01-11 15:53 |
Ik krijg Mocha VNC niet op mijn Iphone | BertF | iTunes | 3 | 04-11-08 10:27 |
|
|