//

Cydia+officiele programmatuur

Cydia+officiele programmatuur discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen! Ik heb mijn Iphone laten jailbreaken, de 1e keer deed alles het echter heb ik kennelijk de nieuwe versie van de 3GS. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-10, 23:47
nakatomii nakatomii is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Cydia+officiele programmatuur

Hey mensen!

Ik heb mijn Iphone laten jailbreaken, de 1e keer deed alles het echter heb ik kennelijk de nieuwe versie van de 3GS. Nu heb ik mijn Iphone een keer uit gezet en opnieuw aangezet, en moest ik dus mijn Iphone opnieuw jailbreaken. Dit eenmaal weer laten doen, en nu werken alleen officiele applicaties niet meer, ze starten op en gaan vrijwel direct weer uit.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Of is dit gewoon een teken dat de jailbreak niet goed is gegaan??

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-10, 23:49
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

heb ik ook al gehad. Soms werken ze de dag erna terug. Anderen weer niet en die heb ik er gewoon afgezwierd en terug erop gezet. Werkt terug perfect daarna
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officiele Unlock BB 6.15 Stefandaman Unlock 3 14-12-10 17:34
iPhone 3G: Officiële unlock AT&T? martijn332 Unlock 4 06-01-10 15:21
iPhone: officiële 3.0 kwijt erikroeier Jailbreak 11 22-06-09 15:55
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 15:53
reclame in officiële apps pieter0000 iPhone Apps 6 25-01-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.