Sms toon wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) met unlimtones krijg ik het ook niet gedaan, ik denk dat ik het via winscp moet gaan doen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met unlimtones krijg ik het ook niet gedaan, ik denk dat ik het via winscp moet gaan doen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Fooks,
Ook ik wil graag een andere sms tone. Ik werk met Apple kan iemand mij schrijven hoe ik een mp3 kan invoeren als sms tone.... Weing kaas van windows gegeten. Thx Robert
|
|||
|
|||
Als je een jailbrake hebt kan je via cydia hele leuke en geinige sms tonen downloaden, of kan het ook anders??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bij voorbaat excuses voor de naïeve vraag, maar als ik m'n iPhone jailbreak en de jailbreak er na verloop van tijd weer afhaal, staan m'n custom-smstonen er dan nog steeds in of heb ik de standaard tonen dan weer? Ik ben geneigd om te zeggen dat ze dan uit m'n leven zijn verdwenen Maar ik zou dit graag bevestigd willen hebben..
Aangezien ik een exemplaar uit week 49 heb, zal het een tethered jailbreak zijn en ik weet niet hoe lang me dat blijft bevallen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Das jammer.. Bedankt voor je reactie!
|
|
|||
|
|||
SMS toon veranderen
Hallo
Weer een probleemje Ik weet dat er vele discussies zijn geopend hierover maar ik heb ze gelezen en alles gedaan zoal het moet maar toch vraag ik het: Kun je via Cydia zonder al dat gedoe met OPENSSH etc. een progamma downloaden die je smstoon verandert?? heb echt alle berichten nauwkeurig gelezen! Ik wil graag b.v het nokia geluidje horen voor het ontvangen van een bericht. graag hulp |
|
|||
|
|||
Er staan talloze smstoontjes in Cydia. Gewoon de gewenste downloaden, en meestal dan gewoon aanvinken in Winterboard.
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd
Zoals hierboven al gezegd, winterboard installeren, een sms tone installeren en aanvinken in winterboard. Laatst gewijzigd door Bomans; 21-01-10 om 10:12. |
|
|||
|
|||
bedankt maar ik heb geen winterboard. geen behoefte aan.
|
|
||||
|
||||
Tja, dan zal je via ssh je files moeten veranderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg de sms tones wel gewijzigd via winscp, maar om de naam te wijzigen in de map /Applications/Preferences.app/Dutch.lproj/sounds.strings lukt me niet.
Hoe krijg ik de sound.strings geopend om de inhoud te bekijken en de namen te wijzigen? |
|
||||
|
||||
Ik heb al mijn ringtones en geluiden met ToneFXs toegewezen ModMyi.com | ToneFXs.
Het programma kost $499 (als je niet weet hoe er gratis aan te komen ) Het is te gebruiken zonder Winterboard, maar het kan ook gebruik maken van de geluiden in je Winterboard thema's. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zal nu vast wel een hele domme vraag stellen, maar waar in Winterboard kan ik een sms tone aanvinken dan? Het enige dat ik kan in Winterboard is diverse thema's op volgorde zetten, verder helemaal niets...
|
|
|||
|
|||
Krijg toch het idee dat je een jailbreak moet hebben.. is er iemand die uit ervaring weet dat t zonder kan??
|
|
|||
|
|||
Download gewoon het programma iphonefolders(.com) dan komt er een icoon bij deze computer bij waarmee je door heel je iphone kan bladeren alle bestanden bekijken openen etc! Makkelijker kan niet!
Just my 2 cents! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam SMS-toon wijzigen | Takkitime | iPhone algemeen | 1 | 09-06-11 18:00 |
SMS toon wijzigen op 'originele' iPhone....? | Wolffmen | Ringtones en Wallpapers | 15 | 03-10-09 15:05 |
Sms Toon | missvirusje | Archief | 1 | 06-04-09 21:11 |
SMS toon | Peter Wijnants | iPhone algemeen | 3 | 25-12-07 00:17 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 13:12 |
|
|