Sms toon wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nasje Ook zonder jailbreak?? Bedankt! Neen je moet een jailbreak hebben om in de sms bestanden te kunnen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
voor de mensen die niet graag via openssh werken der is ook Ifunbox he dan kan je in de iphone zonder ssh te gebruiken dit via de usb kabel
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen hoe ik mijn sms toon kan veranderen naar een eigen beltoon (mp3). Thanks |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je me dat graag uit wilt leggen.Kan ook via PM Edit: Programma zegt dat me telefoon jailed is.Dus moet hem jailbreaken.Maar dat ik al gebeurt.Zal wel weer iets fout doen
-=*Peerke2*=- Phone: 3Gs 16G Firmware: 05.12.01 Versie: 3.1.3 Jailbreak: Spirit Laatst gewijzigd door peerke2; 11-03-10 om 17:52. |
|
|||
|
|||
Nadat je bijvoorbeeld het sms-toontje "Toeter" hebt aangepast naar een ander geluid bijvoorbeeld het geluid van een Helikopter ofzo, dan is het mogelijk om via SSH de tekst "Toeter" die in je lijstje van geluiden staat aan te passen tot "Helikoptergeluid". Nu loop ik daar alleen vast omdat "Plist editor for windows" de "Sounds.plist" (origineel Sounds.strings met winSCP op de pc gezet en omgezet naar plist) niet kan lezen. iemand hier ervaringen mee over hoe je dat wel aan de praat kan krijgen, want gister heb ik wel mn springboard.plist kunnen openen met die editor.
bvd dank |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom allemaal zo moeilijk? Gewoon de app AnyRing installeren. De tones die je voor je ring,- en SMS tone wilt gebruiken als muziek in je Ipod laden via Itunes. Open AnyRing en selecteer de tones die je wilt gebruiken...en voila....
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 15-03-10 om 08:33. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|||
|
|||
pffff ik was blij dat ik het vervangen van de standaard beltoon snapte.
Ik ging toen in itune op het mapje beltoon staan en heb daar een bestand aan toegevoegd maar ik geloof dat een sms toon veel moeilijker is Kan het niet simpeler?? |
|
|||
|
|||
sms toon
Er moet toch een mogelijkheid zijn om daar een app voor te maken. Al die stappen zijn gewoon veel te omslachtig voor een basic iPhone gebruiker.
Vreemd, maar zal nog wel komen zeker? |
|
|||
|
|||
die Apps die zijn er al (in Cydia, dus jailbreak ). AnyRing, ToneFXs, om er maar twee te noemen. Ze kosten echter wel centjes...
|
|
|||
|
|||
Sms toon
'T spel kost nog geen geld genoeg
Ma goed, kga het even checken. thanks |
|
||||
|
||||
voor sms tonen ben je inderdaad op dit moment afhankelijk van een jailbreak ik hoop eigenlijk ook dat dit in de toekomst verandert maar ja eigenlijk is het nog zo moeilijk niet
|
|
|||
|
|||
Anyring cracked, kun je je sms en je beltoon wijzigen in 1 klik
|
|
|||
|
|||
Sms toon
Anyring cracked...
en hoe kom ik daarbij? Kun je de handeling ietwat omschrijven? Thx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen app ofzo om sms te plaatsen?
Laatst gewijzigd door apotheosis; 30-06-10 om 03:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een top programma dat Anyring cracked!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam SMS-toon wijzigen | Takkitime | iPhone algemeen | 1 | 09-06-11 18:00 |
SMS toon wijzigen op 'originele' iPhone....? | Wolffmen | Ringtones en Wallpapers | 15 | 03-10-09 15:05 |
Sms Toon | missvirusje | Archief | 1 | 06-04-09 21:11 |
SMS toon | Peter Wijnants | iPhone algemeen | 3 | 25-12-07 00:17 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 13:12 |
|
|