Mac Mail + IphoneModem3 Problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone collega's. Ik werk thuis (draadloos) met een macbook pro en heb een jailbroken iphone 3gs. Nu heb ik iphonemodem3 gekocht en het werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mac Mail + IphoneModem3 Problemen
Beste Iphone collega's.
Ik werk thuis (draadloos) met een macbook pro en heb een jailbroken iphone 3gs. Nu heb ik iphonemodem3 gekocht en het werkt perfect door heel het land. Als ik terug schakel naar mijn eigen netwerk, dan kan ik gewoon netjes internetten. Maar mijn mail werkt niet meer! Zodra ik weer een verbinding met de iphonemodem3 maak, dan werk mail weer. Ik denk dat hij op de achtergrond de iphone verbinding probeert te vinden. Hoe kan ik dit probleem oplossen? vrij irritant. Gr. Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail problemen | peejee123 | iPad algemeen | 0 | 18-01-11 11:41 |
verschil mail op Mac en mail op Iphone | Jeuke | iPhone algemeen | 1 | 02-11-09 10:13 |
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac | Gilliam | Archief | 5 | 30-01-09 13:12 |
edge internet en mail van iphone naar mac air ?? | cbrman | Archief | 4 | 23-04-08 10:37 |
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) | truckdiver | Desktop-applicaties | 0 | 14-04-08 12:12 |
|
|