verschil mail op Mac en mail op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen, heb nu reeds een paar maal opgemerkt, dat als ik mijn mail bekijk ( gmail ) via de Iphone, ik ze uiteraard keurig binnenkrijg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil mail op Mac en mail op Iphone
goedemorgen,
heb nu reeds een paar maal opgemerkt, dat als ik mijn mail bekijk ( gmail ) via de Iphone, ik ze uiteraard keurig binnenkrijg. Maar als ik dan verder wil werken op mijn Macbook omdat dit soms handiger werkt, de mail niet wordt opgehaald en omgekeerd. Met andere woorden, het lijkt of de mail die wordt bekeken op de Iphone, niet meer opgehaald wordt op de Macbook. Maar ook omgekeerd, gisteren kreeg ik nog een mail en wil die wat later ook laten zien op de Iphone. Maar wanneer ik laat ophalen, staat die er ook weer niet tussen. Kijk ik dan manueel naar mijn Gmail account op de site zelf staan ze nog keurig in het lijstje van postvak in / ongelezen. Heel verhaal weer, hoop enkel dat dit duidelijk is. Is dit weer ergens een instelling of is dit normaal? Gr. Philip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk dat je op Gmail wel in moet stellen dat er een kopie op de server bewaard wordt. Bij instellingen op Gmail....
Kun je pop inschakelen, en dan kun je aangeven of er een kopie bewaard moet worden op de server, en in welke map die bewaard moet worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac Mail + IphoneModem3 Problemen | WimmelCamaro | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-02-10 16:51 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
edge internet en mail van iphone naar mac air ?? | cbrman | Archief | 4 | 23-04-08 10:37 |
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) | truckdiver | Desktop-applicaties | 0 | 14-04-08 12:12 |
|
|