//

Programma's van iOS4 al in Cydia?

Programma's van iOS4 al in Cydia? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 2,5 uur wachten op het updaten van de sources, vond ik het wel genoeg en heb mijn iPhone uitgeschakeld. Na het inschakelen en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-06-10, 14:34
MickeyBlueEyes MickeyBlueEyes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Na 2,5 uur wachten op het updaten van de sources, vond ik het wel genoeg en heb mijn iPhone uitgeschakeld. Na het inschakelen en het opstarten van Cydia waren de problemen opgelost en alle sources toegevoegd. Hopelijkw erkt dit bij anderen ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-06-10, 15:37
smoothnick29's schermafbeelding
smoothnick29 smoothnick29 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Klopt het even aanpassen van de plist is niet voor iedereen weggelegd maar de handleiding zoals in de link maakt het heel makelijk.

Vandaar mijn vraag volg ik de instructies dan is het absoluut niet moeilijk en dan zie ik het nut van cydia niet in.
Ahaa als je het zo brengt Maar waarom probeer je t niet. t zit voor de rest niet in de weg en r zitten veeeeel handige dingen in
  #23  
Oud 22-06-10, 15:43
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Ik denk langzamerhand dat de oorzaak van dat nu al uren lang hangen voor het maken van een Reservekopie komt doordat ik een CPU-gebruik heb van 100%. iTunes.exe neemt daar bijna alles van voor zijn rekening met tussen de 84 en 95%. Is dat normaal? Hoe krijg ik dat veranderd?
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #24  
Oud 23-06-10, 21:33
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 Bekijk bericht
Ahaa als je het zo brengt Maar waarom probeer je t niet. t zit voor de rest niet in de weg en r zitten veeeeel handige dingen in
Ik heb het inmiddels geprobeerd en dat werkt perfect Cydia is in mijn geval niet nodig. Er is een jailbreak uitgevoerd en kon via iPhone explorer de plist aanpassen.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #25  
Oud 30-06-10, 18:30
blvdl blvdl is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 4
Standaard Downloading packages

Goede avond,

Ik heb overal gekeken voor een oplossing: google, hier en youtube bv maar ik kom er niet uit. Daarom post ik binnen deze thread mijn vragen.

Ik heb een iphone 3gs 32gb firmware 3.1 met blackra1n gejailbreaked, vervolgens heb ik hem met snowbreeze 1.6 geupdate naar ios 4.0. Dit werkt allemaal op zich goed, met ultrasn0w geunlocked werkt ook goed.

Vervolgens heb ik het probleem gehad dat youtube het niet deed, hiervoor de push fix gedownloadt (fishbone.ge) en cydia.iphoneil.net toegevoegd (bleef hangen bij downloading packages voor een aantal uur, dus gecanceled).

Youtube werkt nu wel, maar mn mail werkt niet meer.

Wat ik in cydia ook doe hij blijft gwn hangen bij downloading packages.

Push fix uninstallen zorgt ervoor dat mail het doet, maar youtube niet meer.

Er is zo niet te werken met cydia, Icy kan ook niks installeren.


Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010 obi Jailbreak apps en thema's 60 16-12-10 22:35
(Gez.) App. verkom verwijderen van programma's iOS4 whazzzup Jailbreak apps en thema's 1 31-07-10 20:54
Meekomen van programma's met thema's via cydia. jantje123 Archief 5 23-04-10 20:56
Hoe een programma van cydia verwijderen Ancotje Archief 2 09-01-10 09:13
[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma francebramie Jailbreak apps en thema's 9 04-02-09 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.