Vastloper..... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort Cydia en Rock geinstalleerd, vandaag Rock geopend om ff rond te neuzen...en vast zit ie...geen beweging meer in te krijgen , is inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastloper.....
Sinds kort Cydia en Rock geinstalleerd, vandaag Rock geopend om ff rond te neuzen...en vast zit ie...geen beweging meer in te krijgen , is inmiddels al enige uren zo,
Wat heb ik zoal gedaan? SIM kaart eruit....geen resultaat De aan/uit knop tijdje ingedrukt gehouden....geen resultaat De uitknop en home knop een tijd ingedrukt gehouden......geen resultaat Moet ik hem nu " uit elkaar halen??? ..zo ja uuuh.. hoe doe ik dat?? Graag svp met spoed een antwoordje PS : Kan dus niet meer bellen en ook niet gebeld worden..Uhh das minder mooi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je had 4.0.1 er al op staan volgens je profiel
Dus waarom niet herstellen in iTunes en opnieuw jaibreaken met jailbreakme.com en dan van Rock afblijven volgende keer
|
|||
|
|||
Citaat:
Je bent snel, dank je. IDD 4.01 staat erop. Van Rock afblijven??? denk het niet ...vastlopen zal best een andere reden zijn, maarja welke? Zoals je kunt lezen NIETS DOET HET MEER..dus ook iTunes reageert niet meer (btw had ik al geprobeerd) Meer ideetjes? Laatst gewijzigd door Boeddha1939; 09-08-10 om 18:08. |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf wel is gehad. Hang hem gewoon aan iTunes en na een kwartiertje ongeveer reageert hij ineens weer.
Dit was bij mij het geval, misschien kun je het is proberen in afwachting van andere reacties. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat betreft Rock, het is bekend dat Rock voor problemen kan zorgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt Royofzo... Groetjes van Boeddhaofzoiets |
|
||||
|
||||
Nou, als iTunes niet reageert heb je niet veel opties
Zoals hierboven al is opgemerkt, misschien moet je even wachten. Andere pc of kabel eens lostrekken. Je zult toch wat dingen moeten proberen. Hij is toch niet gewoon leeg he Ze kunnen ook stuk natuurlijk, hoop van niet ,maar goed het kan. |
|
|||
|
|||
iTunes afsluiten, en probeer eens een andere USB poort en dan iTunes weer opstarten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor je antwoord. Helaas werkt dat niet,alle USB poorten geprobeerd. Ik wacht nu net zo lang totdat de batterij leeg is kijken of ik de melding krijg " Batterij is nog maar 5% vol etcetc" dan zie ik wel weer, mocht dit werken( wat ik hoop) dan meld ik dit uiteraard !! Nogmaals dank Boeddha |
|
|||
|
|||
OPLOSSING GEVONDEN!!!!!!!
Nou niet echt iets gedaan hoor, maar heb net zolang gewacht tot de batterij leeg was, en.......ik kreeg het bekende scherm nog maar 4% geladen etc, aan de oplader en oeps...daar is tie weer. Stomme fout van de iPhone??? of ben /hen ik iets stom gedaan, we zullen er wel niet achter komen, hij(iPhone) doet het tenminste weer. Iedereen bedankt voor haar/zijn reactie. Groet Boeddha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vastloper in Cydia! | RioolDokter | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-09 15:11 |
Dodelijke vastloper | Pieter123 | iPhone algemeen | 15 | 04-05-08 23:57 |
Vastloper na SummerBoard op 1.1.4, HELP! | pytrick | Unlock [archief] | 4 | 24-04-08 01:01 |
Vastloper na SummerBoard op 1.1.4 | pytrick | Archief | 1 | 16-04-08 09:40 |
Vastloper | ViSioN | iPhone algemeen | 9 | 24-12-07 23:29 |
|
|