Vastloper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde net mijn email kijken, dus opende ik de email, maar nu kan ik niks mee doen, is nu al een half uur bezig. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastloper
Ik wilde net mijn email kijken, dus opende ik de email, maar nu kan ik niks mee doen, is nu al een half uur bezig. Homebutten doet niks en aan uitknop ook niet.
Heeft iemand een idee wat te doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
even in restore mode brengen een idee?
|
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat, ben geen iphone wizkid lol
|
|
||||
|
||||
wel een wiki wizkid? lees ff in de wiki hoe je dit doet..
leuk he.. gadgets waar je zelf zo weinig van snapt.. |
|
|||
|
|||
hehe thnx iig. alvast een goede kerst.
|
|
||||
|
||||
Als je nog SSH toegang hebt, dan inloggen als root en het commando "reboot" geven.
|
||||
|
||||
Houd de Home button heel lang ingedrukt, als het goed is gaat hij dan weer terug naar je springboard.
|
|||
|
|||
dat ssh snap ik niet, en de home butten ingedrukt houden werkt niet, net 1 min gedaan.
Ik heb versie 1.0.2 nog steeds |
|
||||
|
||||
Probeer eens de Home Button en aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken en vast houden totdat de iphone opnieuw opstart....
|
|
|||
|
|||
het is al verholpen. Thnx voor alle hulp. Iedereen een goede kerstmorgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vastloper..... | Boeddha1939 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-08-10 14:56 |
Vastloper in Cydia! | RioolDokter | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-09 15:11 |
Dodelijke vastloper | Pieter123 | iPhone algemeen | 15 | 04-05-08 23:57 |
Vastloper na SummerBoard op 1.1.4, HELP! | pytrick | Unlock [archief] | 4 | 24-04-08 01:01 |
Vastloper na SummerBoard op 1.1.4 | pytrick | Archief | 1 | 16-04-08 09:40 |
|
|