iwep probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb de app iwep pro 2.0.7 gekocht,heb netjes de code ontvangen via paypal ,maar als ik in cydia de app wil downloaden geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iwep probleem
Hoi,
Ik heb de app iwep pro 2.0.7 gekocht,heb netjes de code ontvangen via paypal ,maar als ik in cydia de app wil downloaden geeft hij mij een error! www.iwazowski.com HTTP/1.1 404 Not Found. De dictionaries zijn ook niet te downloaden! Heb de forums afgezocht,maar helaas geen oplossing gevonden. Vind het wel lullig,betaal je voor een app,wil ie niet installeren! Laatst gewijzigd door TheJab; 22-08-10 om 02:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
was bij mij ooit zelfde verhaal maar dan met wat anders maar ik had de ontwikkelaar gewoon een mail gestuurd met wat screens erbij en de volgende dag lukte het wel
|
|
|||
|
|||
Hoe staan jullie tegenover iWep Pro?
Is het een veilige en interessante app? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IWEP | oxxi | iPhone algemeen | 5 | 16-04-11 18:54 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|