IWEP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er iemand ervaring met iwep. k zie wel alle wifi punten, maar kan niet verbinden, krijg steeds de melding INCORRECT KEY......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IWEP
heeft er iemand ervaring met iwep.
k zie wel alle Wi-Fi punten, maar kan niet verbinden, krijg steeds de melding INCORRECT KEY...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je snapt wat de bedoeling is van iweb?
Dat achterhaalt het standaard paswoord van een modem/router. Als iemand het standaard paswoord wijzigt kan iweb niets meer voor jou betekenen. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
Weet niet in hoeverre dat legaal is, dus wat dat betreft zou ik niet al teveel moeite doen om erachter te komen hoe het werkt. Just my personal opinion. |
|
||||
|
||||
Ongevraagd gebruik maken van Wi-Fi van een ander is volgens mij nooit legaal.
|
|||
|
|||
oke thnks... dus als de ww als is aangepast heb k er nix aan..
naja k verwijder hm wel weer.. mensen dank u..!! |
|
|||
|
|||
De verwarring is snel gemaakt zie ik. iWeb (onderdeel van iLife) is de OS X equivalent van Frontpage. Je kunt er dus websites mee maken. Zoals de topicstart al zegt gaat het om iWep met een p als in die verouderde en makkelijk te kraken Wi-Fi beveiliging (WEP).
Citaat:
Citaat:
Wat betreft legaliteit kunnen we heel kort zijn: het uitvoeren van penetration tests op je eigen netwerk is volledig legaal. Het uitvoeren van dit soort tests op andere netwerken is alleen legaal indien je hiervoor toestemming hebt van de eigenaar. Heb je dat niet dan is het illegaal en bega je een misdrijf (computervredebreuk, computerinbraak). In gewoon Nederlands: met iWep het Wi-Fi netwerk van je buur kraken mag niet, daar kun je voor de gevangenis in gaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iwep probleem | TheJab | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-05-11 00:30 |
|
|