iDevice Wallpapers - iWall.nl discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 Nice website Staat bij deze ook als favo Zou het lukken om een Nissan Logo op een zwart carbon wallpaper ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat moet te doen zijn Ga ik morgen even doen...
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Perfect....maar alleen voor de iPhone 4...i know, my bad!
|
|
|||
|
|||
Oke! Komt er zo aan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nissan Carbon | iWall.nl Ik zal voor jou nog even een aparte versie maken... Dus je wilt het logo op de plek van de middelste 2 icoontjes van de 2e rij... Ook precies die grootte neem ik aan? Zodat het er precies tussen past? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou nog wel iets graag willen, zou je hetzelfde kunnen maken als een soort boekenkast, maar dan voor apps? (Zal best een uitdaging zijn maar je kunt het proberen) bijvoorbeeld een boekenkast, met van die platen waar dan je Apps op rusten?
|
|
|||
|
|||
Net zoiets als de iBooks app?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmmzz... Dat zou inderdaad wel cool zijn. Zit alleen ff te kijken met de ruimte tussen de rijen. De tekst van de app zou dan natuurlijk op de voorkant van de plank kunnen staan en de app zelf op de plank...
Ga ik ff over nadenken |
|
|||
|
|||
Ben ff aan het prutsen geweest... En de houten versie zoals die van de iBooks app is al bijna klaar dus dat lukt wel, maar in carbon... daar moet ik nog ff mee prutsen...
|
|
|||
|
|||
Bij deze de boekenkast zoals die van de iBooks app als achtergrond...
Ben zelf nog niet tevreden over het resultaat dat komt met name door de schaduw van de tekst. Wat volgens mij met een jailbreak wel uit te zetten is dacht ik... Maar oordeel zelf maar even: (wel voor de iPhone 4) Boekenkast | iWall.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Staat nog leuk ook!! Laatst gewijzigd door eddiemen; 16-12-10 om 13:50. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Durf het bijna niet te vragen....Mercedes ster op een zwarte achtergrond???
|
|
|||
|
|||
Moet te doen zijn
Gewoon effen zwarte achtergrond? |
|
|||
|
|||
Ja of carbon mag ook...kijk maar, ik ben snel tevreden ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod laten denken ander idevice | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-03-11 18:38 |
Nieuw in iDevice ontwikkeling | Morse92 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 19-03-11 00:56 |
3 iDevice's en 2 outlook's | Overlord | iTunes | 4 | 14-02-11 21:40 |
Remote Controlling iDevice to iDevice | J4cks0n | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 02-12-10 00:01 |
Self Made iDevice LED Flash | Momenol | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-08-10 14:24 |
|
|