iDevice Wallpapers - iWall.nl discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb al een tijdje wat Apple producten in bezit en daarop moeten natuurlijk mooie achtergronden aanwezig zijn. Nu zijn er al wat sites ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iDevice Wallpapers - iWall.nl
Hallo!
Ik heb al een tijdje wat Apple producten in bezit en daarop moeten natuurlijk mooie achtergronden aanwezig zijn. Nu zijn er al wat sites die achtergronden aanbieden voor je iPhone, iPad, iPod etc. Maar niet altijd van goede kwaliteit. Dus dacht laat ik er zelf ook is eentje maken waarop hoge kwaliteit achtergronden te downloaden zijn. Op dit moment staan er nog niet veel op, omdat ik vrijdag pas online ben gegaan. En ik maak ze allemaal zelf op maat met de hand om zo het beste resultaat te krijgen. Ik maak alle achtergronden volgens de volgende resoluties: iPad: 1024x1024 - 132 PPI iPhone 4: 640x960 - 330 PPI iPhone 3G / 3GS: 320x480 - 163 PPI Ervan uit gegaan dat deze gegevens correct zijn met het juiste aantal Pixels Per Inch... Mocht je nog iets missen op de site of heb je suggesties / opmerkingen? Graag! Of heb je zelf een achtergrond die je op maat wil hebben voor je iPhone o.i.d. hoor ik het graag... (wel graag een afbeelding groter dan 1024x1024) iWall Gr.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik duik zo ff achter me laptop en ga het ff regelen... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie website en mooie afbeeldingen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha, Thanks!!
Als iemand verder nog suggesties heeft voor achtergronden... auto's, chickies, logo's of iets anders hoor ik het graag |
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
En wat springt natuurlijk weer in het oog bij het openen van de site: de babes
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een fles Malibu op een zwarte achtergrond...als dat zou lukken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooie Site! Staat bij deze gebookmarked
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iWall.nl - Carbon |
|
|||
|
|||
Citaat:
in die stijl mogen er voor mij nog wel een paar komen , maar dat moet je zelf zien natuurlijk Thanx! |
|
|||
|
|||
Nice website
Staat bij deze ook als favo Zou het lukken om een Nissan Logo op een zwart carbon wallpaper te krijgen ? ( iphone 4 ) Nissanlogo in het de middelste 2 iconen van de 2de rij van boven
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod laten denken ander idevice | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-03-11 18:38 |
Nieuw in iDevice ontwikkeling | Morse92 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 19-03-11 00:56 |
3 iDevice's en 2 outlook's | Overlord | iTunes | 4 | 14-02-11 21:40 |
Remote Controlling iDevice to iDevice | J4cks0n | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 02-12-10 00:01 |
Self Made iDevice LED Flash | Momenol | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-08-10 14:24 |
|
|