Gesprek recorder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik ook een iphone in mn bezit... Bevalt uitstekend, alleen heb ik een 'probleem' Zo heel af en toe doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek recorder
Sinds een paar dagen heb ik ook een iphone in mn bezit... Bevalt uitstekend, alleen heb ik een 'probleem'
Zo heel af en toe doe ik wel eens een telefonisch interviewtje, en voorheen was het ideaal dat ik dat met mijn Samsung opnemen. Is er een programmaatje waarmee ik dat ook op mijn iphone kan doen? Heb het geprobeerd met VNotes, maar daarmee lukt het me niet om tijdens een gesprek iets op te nemen.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
Gesprek recorder | hartmanner | iPhone Apps | 11 | 26-12-08 22:51 |
Video Recorder | duikieduikie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-08 20:37 |
|
|