//

Gesprek recorder

Gesprek recorder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik ook een iphone in mn bezit... Bevalt uitstekend, alleen heb ik een 'probleem' Zo heel af en toe doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-08, 20:58
SO89 SO89 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard Gesprek recorder

Sinds een paar dagen heb ik ook een iphone in mn bezit... Bevalt uitstekend, alleen heb ik een 'probleem'

Zo heel af en toe doe ik wel eens een telefonisch interviewtje, en voorheen was het ideaal dat ik dat met mijn Samsung opnemen. Is er een programmaatje waarmee ik dat ook op mijn iphone kan doen? Heb het geprobeerd met VNotes, maar daarmee lukt het me niet om tijdens een gesprek iets op te nemen..

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 16:15
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 12:42
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. WT44 iPhone Apps 0 24-08-10 01:15
Gesprek recorder hartmanner iPhone Apps 11 26-12-08 22:51
Video Recorder duikieduikie Jailbreak apps en thema's 8 02-08-08 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.