Map op springboard voor apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ? alleen werkt het nog steeds niet bij me, kan nog steeds geen mappen aanmaken. wellicht kan iemand (als ie nog zin heeft) ff een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
? alleen werkt het nog steeds niet bij me, kan nog steeds geen mappen aanmaken. wellicht kan iemand (als ie nog zin heeft) ff een stappenplan neerzetten
1. installer 2. 3. etc dan kan ik die stap voor stap doorlopen en hoef ik niemand meerl lastig te vallen met mijn domme vragen.
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Toch maar een keer beginnen met mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb mijn iPhone nog niet gejail-braket (wacht in ieder geval nog 3.1 af) .Maar ik zit met dezelfde vraag dat mijn springboard al lekker vol begint te lopen en ik dus op zoek was naar een programma welke een map kan maken. Is er nou niet een programma dat via iTunes is te downloaden wat hetzelfde kan maar dan met de originele iPhone-software? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie.
Ik wacht dan nog maar even 3.1 af en dan zien we wel weer verder. Ik snap alleen niet helemaal waarom de map-optie niet op de iPhone zit, lijkt mij dat de verkoop van de apps dan alleen maar toe zullen nemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 apps in je springboard. | jimspeed1998 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-02-11 18:45 |
Meer dan 12 apps in map iOS 4.1? | smakkie | Jailbreak apps en thema's | 11 | 18-10-10 12:05 |
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-06-09 15:45 |
|
|