Beeld niet kantellen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Is er een cydia app dat het beeld niet mee kantelt als je hem schuin houd? Of juist andersom? Is vreselijk irri als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeld niet kantellen
Hoi,
Is er een cydia app dat het beeld niet mee kantelt als je hem schuin houd? Of juist andersom? Is vreselijk irri als je in bed ligt BVD! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand dit?
|
|
|||
|
|||
jaa het heet sbrotator
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je firmware 4.x hebt, dan heb je er geen tweak voor nodig. Open de multitaskbar en scroll naar rechts. Dan krijg je je iPod afspeel menu'tje te zien en links het kantellock knopje. Klik die aan en je iPhone zal niet mee kantelen.
EDIT: Oh laat maar, iPod Touch 2G. Je kan zoals Damian zegt inderdaad Sbrotator downloaden of Ztoggle, hiermee kun je multitasking gebruiken op je iPod. |
|
|||
|
|||
Ja, ik heb mijn multitask ook uit gezet op mn 3gs ik wordt er echt ziek van maar zelf heb ik ook sbrotator en het werkt prima ja kan zelfs ook je homescreen draaien en ga zo maar door.
|
|
|||
|
|||
je kunt tog gewoon 2x op homebutton drukken en dan naar links gaan en dan op dat cirkeltje drukken?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone beeld niet schermvullend? | davidtosti | iPhone algemeen | 5 | 14-05-11 21:10 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
beeld kantelt niet | Census | iPhone algemeen | 9 | 09-04-08 20:33 |
beeld kantelt niet | Census | iPhone algemeen | 5 | 01-04-08 22:20 |
|
|