Is er een app? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik in de auto mp3 luister via bluetooth audio, zie ik niet de naam van de artiest, tracktitle, albumtitle enzo. Is er een cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een app?
Wanneer ik in de auto mp3 luister via bluetooth audio, zie ik niet de naam van de artiest, tracktitle, albumtitle enzo.
Is er een cydia app die dat soort info wel kan doorgeven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je autoradio dit dan wel aan.
Bij gaat het zonder programma gewoon via BT naar de radio. muziek; telefoon; covers en adresboek. Zou eerst eens kijken naar de radio |
|
|||
|
|||
De autoradio kan het aan. Wanneer een Nokia via BT connect zie ik wel alle informatie verschijnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app? | RuudM123 | iPhone Apps | 0 | 13-05-11 00:54 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|