I phone 4 jailbreaken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb sindskort een I phone 4, en ik wil hem graag jailbreaken.. Ik heb de instructies hier gevolgt, zag dat je nammelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I phone 4 jailbreaken
Hallo mensen,
Ik heb sindskort een I phone 4, en ik wil hem graag jailbreaken.. Ik heb de instructies hier gevolgt, zag dat je nammelijk staps gewijs het kon uitvoeren Mijn firmwire is 4.3.2. Als ik redsnow opstart, en dan mijn firmwire download die ik er bij heb g\ezoht, kom iok niet verder want hij ziet het download bestand niet als ik redsnow open, en dan op browser druk.. ziet die het gedownloade bestand niet. Kan iemand mij misschien helpen, staps gewijs zeggen hoe het wel moet? Met vriendelijke groet, Wesley Houkes., |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou je vraag in het jaibreak topic moeten stellen.
Maar je moet zorgen dat je firmware de extensie .ipsw heeft. Dan zal redsn0w 'm gewoon herkennen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
i phone 4G | chicoleo | Archief | 1 | 30-03-10 15:57 |
|
|