Waar worden adres-data voor autofill opgeslagen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik erger me er al heel lang aan dat eenmaal verkeerd ingevoerde emailadressen gewoon in de lijst met gesuggereerde adressen komen zodra je de eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar worden adres-data voor autofill opgeslagen?
Ik erger me er al heel lang aan dat eenmaal verkeerd ingevoerde emailadressen gewoon in de lijst met gesuggereerde adressen komen zodra je de eerste letters tikt, ook al heb je het foute adres uit je adresboek gewist.
Maanden gekeden las ik ergens dat je dergelijke adressen in een sqlib (of zoiets) definitief kon wissen. Nu ik iFile heb, kan ik wel allerlei mailbestanden vinden, maar niet wat ik zoek. Weet iemand waar de adressen die in het uitrolmenuutje verschijnen als je een adres begint te tikken opgeslagen worden?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar worden Apps opgeslagen | BlackPhone3G | iPhone Games | 0 | 28-01-11 15:00 |
opgeslagen data binnen applicaties localiseren | Yves DB | iPhone Apps | 2 | 12-09-10 17:12 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
Waar zet ik autofill uit? | Boendy | iPhone algemeen | 2 | 06-08-08 10:21 |
Waar worden je repo's opgeslagen? | chonazz | iPhone algemeen | 14 | 09-03-08 22:35 |
|
|