geopedia installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De nieuwe app Geopedia lijkt mij geweldig maar hoe krijg ik dit geintalleerd op mijn Iphone? Het is nog niet beschikbaar via de installer. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geopedia installeren
De nieuwe app Geopedia lijkt mij geweldig maar hoe krijg ik dit geintalleerd op mijn Iphone? Het is nog niet beschikbaar via de installer.
Heb een iphone 1.1.3 en een Mac met OSX 10.5.2 heb geprobeerd met ijailbreak maar dit programma zegt dat het alleen werkt met een ipod touch en niet met een iphone?? ander opties? Emiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De source toevoegen en dan installer refreshen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik wil niet eigenwijs zijn maar volgens mij kan dat alleen maar met een xml file en niet met een zip file. maar misschien zie ik iets over het hoofd en kan jij mij toch nog verder helpen
|
|
|||
|
|||
Downloaden, uitpakken en met cyberduck de Gangsa.app naar de /Applications/ van je iPhone kopieeren. Daarna de rechten van /Applications/Gangsa.app recursief zetten op 0755 ....Je iPhone of je springbord restarten en hij is geinstalleerd. En hij werkt
Laatst gewijzigd door ControlSje; 21-03-08 om 17:17. |
|
||||
|
||||
Zoals ook in het nieuwsbericht staat is de app nog niet via installer te krijgen. Dus dit is niet echt nuttige info op die manier. Dan is de info van ControlSje iets bruikbaarder
|
|||
|
|||
Super ControlSje,
Dank Emiel |
|
|||
|
|||
Graag gedaan...sorry voor de in eerste instantie uitleg van de verkeerde applicatie...maar als je hem uitgevoerd kun je lekker pingelen op een xylofoon...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Opnieuw installeren | emre_nll | Jailbreak | 3 | 07-09-10 22:11 |
os 4.0.1 installeren | kin | iPhone algemeen | 5 | 18-08-10 12:31 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? | scanniexxl | iPhone algemeen | 3 | 01-11-09 17:54 |
installeren | bicabo | Archief | 6 | 29-06-09 21:52 |
|
|