Kan reserekopie niet terugzetten discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik m'n iPod helemaal verneukt had met een jailbreak, lukte het me met veel inspanning deze te herstellen. Helaas is dit niet zo goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan reserekopie niet terugzetten
Nadat ik m'n iPod helemaal verneukt had met een jailbreak, lukte het me met veel inspanning deze te herstellen. Helaas is dit niet zo goed gegaan dan nodig was.
M'n reservekopie wordt namelijk niet geladen. Terwijl bij m'n iCloud informatie te zien is dat er wel een reservekopie van alle apps wordt gemaakt waar ik over beschikte voor de herstel. Maar wat ik ook doe, hij zet de niks terug... Iemand die me hiermee kan helpen? Ik weet me geen raad... Opvallend was trouwens dat er, net na de herstel, te zien was dat de reservekopie die ik eergisteren maakte (en dat is de juiste) in iCloud staat. Het probleem is dus vooral dat hij 'm niet laadt. EDIT: Oplossing gevonden d.m.v. ander topic (deze kan gesloten worden)
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4 Laatst gewijzigd door iTompie; 24-05-12 om 19:14. Reden: Oplossing gevonden d.m.v. ander topic (deze kan gesloten worden) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Iphone niet registreren en ook niet terugzetten naupdate ios 5 | sambaman | iPhone algemeen | 3 | 06-07-11 14:13 |
Bronbestanden gewijzigd kan bestand niet terugzetten | Snoopy70 | iPad algemeen | 4 | 23-03-11 13:56 |
Kan backup niet terugzetten | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 17:14 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:46 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 18:37 |
|
|