Fotostream werkt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door giljom sorry voor het lastig vallen , maar ik krijg weer deze boodschap Ik heb het net even getest op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar plaatjes die ik maak met een iPhone komen wel onmiddellijk in iPhoto, dus dat werkt wel. Maar dit mechanisme werkt iets anders dan op een Windows PC. En bij jou werkt Photo Stream blijkbaar ook tussen iPhone en iPad. Wacht even een dag, morgen is misschien dat server probleem opgelost. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste timosha,
Het is voor mij een raadsel, maar nu werkt het hier ook, onbegrijpelijk, heeeel erg bedankt voor uw hulp , ik hou u op de hoogte ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 19:30 ---------- Beste timosha, Als ik foto,s maak met de iphone of de ipad, dan stream hij ze naar alle apparaten, ook stream hij ze naar de PC, maar als ik op de PC enkele foto,s verwijder, dan zijn ze niet weg op de ipad of iphone, dus wij hebben zeer veel winst gemaak, weet u misschien hoe het komt, dus op de ipad verwijderen, en weg op de pc, maar andersom niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen | ruwepit | iCloud | 20 | 06-06-13 00:37 |
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 | eddydp | Muziek, foto & video | 8 | 17-06-12 01:26 |
Kan fotostream niet uitschakelen | devilduckie | Muziek, foto & video | 6 | 30-05-12 02:51 |
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! | Viper74 | Muziek, foto & video | 9 | 19-04-12 09:06 |
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame | george2micheal | Muziek, foto & video | 16 | 13-12-11 13:47 |
|
|