Foto's door elkaar na reservekopie terugzetten discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds gisteren de iPhone X, ik wou eerst met een schone telefoon starten en alleen de foto's overzetten, dus lukte me op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's door elkaar na reservekopie terugzetten
Hoi,
Ik heb sinds gisteren de iPhone X, ik wou eerst met een schone telefoon starten en alleen de foto's overzetten, dus lukte me op geen 1 manier (+/- 2200 foto's) Uit eindelijk toch maar de reservekopie van mijn vorige iPhone 6S gepakt, alleen nu staan alle foto's door elkaar en zelfs een paar missen.. Ik heb wel alle foto's op mijn iMac in Foto's staan, daar staan ze wel allemaal op volgorde en ook daar staan ze allemaal! Weet iemand hoe ik ze weer op volgorde krijg of hoe ik ze allemaal van de iMac op mijn telefoon krijg? Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar als ik die aan zet zie ik het aantal foto's in de foto's op de iMac minder worden :/ klinkt vreemd misschien.
En de iCloud fotobibliotheek staat gewoon aan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er nu achter dat al mijn foto’s er wel op staan maar een groot gedeelte staat niet in de juiste volgorde..
Is dit nog op te lossen op een of andere manier? Vreemde is dat bij momenten wel alles klopt maar ga ik naar albums en alle foto’s dan klopt het niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, wel vreemd dat die met reservekopie terug zetten alles door elkaar zet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, maar is er nu nog een oplossing hier voor? Aangezien ze op de iMac in foto’s wel in de goede volgorde staat.
Ik weet het, bij momenten staan ze wel in chronologische volgorde, maar ik wil dat eigenlijk bij de filmrol ook want die gebruik ik altijd ipv momenten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor de hulp😄
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch nog een vraag over de Fotobibliotheek / iCloud
Ik gebruik nu overdag op mijn werk mijn 6S, s'avonds en in het weekend de iPhone X Allebei zelfde iCloud account en alles word synchroniseert. De iCloud Fotobibliotheek staat ook bij allebei aan, maar toch blijven nieuwe foto's van de iPhone 6s alleen op de 6S en met de iPhone X het zelfde De rest synchroniseert die wel, Notitie's, contacten, apps enzz.. maar foto's niet? Wat doe ik verkeerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's in camera roll door elkaar na herstel | Davy_BE | iPhone algemeen | 0 | 24-11-14 21:18 |
Apps staan bij reservekopie terugzetten weer allemaal door elkaar | jpds | iPhone algemeen | 3 | 09-12-13 18:35 |
Foto's op fimlrol staan door elkaar | Rob. | Muziek, foto & video | 0 | 27-08-10 17:34 |
Foto's door elkaar | yingie | iTunes | 0 | 11-02-10 00:29 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|