Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door UtregCity Nou breekt mij klomp! Vlgs de Apple Store App is m'n besteld Watch al onderweg, verwachte leverdatum morgen 24/4! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Delivery Today Update 11:15u: Delivered 2nd Update 13:25u: Send to NL Laatst gewijzigd door scoop1; 24-04-15 om 14:24. Reden: Updates |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja heel leuk, kwam alles toch nog goed!
|
|
|||
|
|||
Maandag (Konings dag) word er denk ik niet geleverd of word hij niet naar Nederland verzonden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn apple watch is net in belgie aangekomen zie ik op tracking....jammer dat dhl hier niet levert op zaterdag en zondag. Maandag tussen 10-13 uur is de levering voorzien. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jammer, die in-store pick-up optie die in een Apple webpagina verborgen stond (vanaf 25 april, 8:00) bleek helaas ook niet te kloppen... (zoals verwacht)
Veel plezier met de Watch voor wie er wel al eentje heeft!
|
|||
|
|||
Volgende halte, 8 mei? Ook een gerucht, maar beter dan doelloos afwachten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Begrijp ik het goed dat het heen en weer rijden naar Oberhausen (woon er vlakbij) geen zin heeft?
Heb niets gereserveerd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook binnen! Weet iemand trouwens of de bandjes al wel te verkrijgen zijn in de Apple Stores?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op vrijdag 24/4 waren ze bij de Apple Stores in Berlijn nog niet te koop. Voor alsnog net zoals de watch, enkel met online bestelling verkrijgbaar. Dat duurt ook een aantal weken voordat je het afgeleverd krijgt..
Laatst gewijzigd door AppleFener; 27-04-15 om 15:13. |
|
|||
|
|||
heb net met iemand gesproken via de apple online store U.K. in de chat functie , en die vertelde mij al je online een besteld en je hebt geen adres in de U.K. dat die dan idd gecanceld wordt ...
En dat je een adres moet ingeven uit het land van waar ze te koop nog maar zijn
|
|||
|
|||
Vanochtend toch maar een bestelling geplaatst, geen zin om tot eind juni te wachten voor de NL lancering.
Duitsland, 28/04 38mm Sport wit Verwerkt Juni (maar ik hoop dat deze prognose wordt bijgesteld, zoals gisteren met anderen gebeurd is) |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die hun prognose bij is gesteld die na de launch hebben besteld?
Heb hem op launch day besteld in DE, maar nog steeds geen verandering. |
|
|||
|
|||
Hier een spreadsheetje met bestellingen via de Duitse Apple Store. Hopelijk geeft het iets meer inzicht Bron: Duitse bestelthread op MacRumors.
https://docs.google.com/spreadsheets...9IA/edit#gid=0 |
|
|||
|
|||
Hebben die allemaal dan een Duits adres ingegeven ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|