Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. UK; 29 April 2. Apple Watch Stainless Steel Case Black Sports Band 3. Processing 4. June...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1. UK; 29 April
2. Apple Watch Stainless Steel Case Black Sports Band 3. Processing 4. June |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Apple care is zonde van t geld, in de voorwaarden van de uk versie staat dat je daar moet wonen. Dus is deze voor een Nederlander nier rechtsgeldig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Apple care is toch wereldwijd geldig dacht ik
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1. UK (forward2me), 30 April
2. Apple Watch 38mm Stainless Steel Case, Black Sports Band 3. Processing 4. Zoals het nu staat: 2-3 weken, 18 mei |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus er zit geen vertraging op de Black Sports Band maar op de Sport Watch als ik het goed begrijp?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe het met de vraag naar de pink sport watch zit? Ik heb de 38mm gekocht een aantal dagen geleden, en er staat nog steeds 'processing', maar ik heb een dagtaak aan cmnd+R'en om te kijken of de status al verandert Ik hoop wat in te kunnen schatten of de watch ietsje eerder dan juni zal komen..
|
|
||||
|
||||
Kleur van bandje speelt hier echt geen rol...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1. DE, 3 mei
2. Apple Watch Sport Space Gray 3. Artikelen worden verwerkt 4. Juli Stiekem hopen dat hij eerder komt, maar we zien wel. |
|
|||
|
|||
1. DE, 3 mei
2. SS 42 mm WSB 3. Artikelen worden verwerkt 4. Juli Ik hoop met je mee Racingboy! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2de bestelling is ook geplaatst:
1. DE, 4 mei 2. Apple Watch Stainless Steel Case 38mm - Black Sports Band 3. Artikelen worden verwerkt 4. Geleverd: 20 Mei, 2015 - 27 Mei |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling is gisteren geleverd, maar PayPal heeft het bedrag nog steeds niet van mijn rekening gehaald. Op de 28e besteld, en PayPal houdt 30 april aan als betalingsdatum. Heel vreemd. Heeft iemand eenzelfde ervaring?
|
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd wanneer de bandjes los verkocht gaan worden in Duitsland. Weet iemand toevallig al of dit het geval is? Ben erg blij met mijn Apple Watch maar wil graag nog een bandje erbij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|