Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Joeri75 De mijn 42 mm sport staat sinds gisteren klaar voor verzending ... 30 april besteld via U.K. Das raar, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1. U.K. 30 april besteld
2. 42 mm sportwatch aluminium met wit sportbandje 3. Your Shipment is on his way 4. 18 Mei geleverd aan forward2me (dus komende week in Belgie)
|
|||
|
|||
Mijn order staat ook nog altijd op 'Juni' besteld op 16/4.. AWS 42mm SG
Laatst gewijzigd door jenstt; 17-05-15 om 12:48. |
|
|||
|
|||
25-04 Spacegray 42mm besteld. vandaag is mijn reservering op de creditcard verdwenen en order status nog steeds op juni.
er zal de komende dagen wel wat veranderen aan de status. de betaling is volgens apple support wat geaccepteerd. |
|
|||
|
|||
28 april besteld: Sport Spacegrey, 42mm, zwarte band. Nog altijd gewoon juni is verwachte leverdatum.
|
|
|||
|
|||
Mijn pakketje uit Australië ligt momenteel in Keulen... zal wel dinsdag worden, maar hoop op maandag (als de douane een beetje meewerkt, mijn vriend heeft het als cadeau verstuurd). Kan niet wachten! *gaat weer terug naar de FedEx-app*
|
|
|||
|
|||
Vandaag is mijn status van de order iets specifieker geworden:
Bestellung wird bearbeitet Versand in: 5-6 Wochen Lieferung: 22 Jun, 2015 - 29 Jun, 2015 mit Expressversand Apple Watch Sport, 42 mm Aluminiumgehäuse, Space Gray, mit Sportarmband, Black |
|
||||
|
||||
Mijn bestelling nu ook iets meer info. Bestelling geplaatst op 6 mei.
Bestellung wird bearbeitet Versand in: 5-7 weken Lieferung: 25 Jun, 2015 - 09 Jul, 2015 mit Expressversand
|
|||
|
|||
Mijn bestelling is ook bijgewerkt
Besteld op 13 mei Klaar voor verzending 5 - 7 weken Geleverd: 25 jun - 9 juli Apple Watch Sport 42mm space grey, zwarte sport band |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
42mm spacegrey op 25-4 besteld.
vandaag is status veranderd in levering 22-29 juni |
|
||||
|
||||
Ook hier zit er beweging in de zaak...
Beide artikelen staan nu op levering tss. 22 en 28 mei... 42mm ASW Spacegrey + Wit bandje Bestelt 11-04 in Duitsland
|
|||
|
|||
Beste vrienden,
Geen idee of dit de meest correcte plaats is om deze link te droppen, maar ik garandeer jullie dat dit echt werkt. Vorige week woensdag m'n Apple Watch White 38" besteld. Deze namiddag verzonden richting het Belgenland, 't zou morgen moeten aankomen. Succes! Méthode pour acheter à distance l'Apple Watch aux Galeries Lafayette - jcsatanas.frjcsatanas.fr |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had toch gehoopt dat levering in juni vroeg in juni zou betekenen; dit valt niet mee😔 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eindelijk! Het is gister verstuurd naar me FW adres. Volgens Tracking word hij Vandaag geleverd daar. Als het voor 14:00u word geleverd, dan haal ik hem met DHL Express naar NL en dan morgen bij mij
|
|||
|
|||
mijn sport 42mm is vandaag geleverd via DHL Mooi en tevreden
|
|
|||
|
|||
Mijn 42 sport grijs is ook geleverd op mijn forward adres in Frankrijk besteld 10 april
Hopelijk vrijdag hier |
|
|||
|
|||
Mijn 38 sport pink komt vandaag! Ik kijk om het kwartier bij DHL, en hoewel daar 'aan het eind van de dag' staat, is de laatste actie steeds dat ie in A'dam is 'Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE'...Balen! Ik hoop dat ie intussen toch onderweg is naar het Noorden, want ik woon 2 uur van A'dam af en moet vanavond nog een avond4daagse lopen. Damn, ik hoop dat ie hier voor die tijd is. Wat zou dat zuur zijn om terug te komen van dat lopen en dat er dan een briefje in de bus ligt :-(
|
|
|||
|
|||
Bij DHL betekent dat eerder dat hij er voor het einde van de dag is ze leveren ook gewoon smorgens.
Volgens mij is dat iets met een kromme vertaling. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|