Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik vanmiddag het nieuws vernomen had dat NL niet bij de 2e groep landen zat. Toch maar even contact gezocht met een kennis in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nadat ik vanmiddag het nieuws vernomen had dat NL niet bij de 2e groep landen zat. Toch maar even contact gezocht met een kennis in Duitsland. Ik mocht hem bij hem laten bezorgen en hij neemt hem dan mee naar NL of hij stuurt hem op. Dus net de 38mm Apple watch met zwarte sportband besteld. Levering staat op 18-22 juni. Ik hoop dat ik mijn Adapters van Click in ontvangst mag nemen zodat ik mijn eigen bandje er op kan zetten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Status watch net verzonden.
Morgen geleverd bij collega in Duitsland. Zaterdag ophalen. 42mm sport SG |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1. Duitsland 04/06
2. Apple Watch SS 42mm Milanese Loop 3. Bestellung wird bearbeitet 4. 25/06 - 01/07 Via mailboxde laten doorsturen. Maar ik heb een vraagje aan iemand die ervaring heeft met mailboxde. Wat is de betere optie? DHL of GLS? Of maakt dat verder vrij weinig uit. En wat kost het in totaal, het laten verzenden met 1 van die diensten en de bijdrage voor hun eigen dienst? Zodat ik weet hoeveel credit ik moet opwaarderen op mailboxde. Ik hoor het graag.
Laatst gewijzigd door nibbit88; 05-06-15 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Met gls is het 2,5€ handelingskost en 14,88€ verzenden naar België. Let wel op, eerst gebeurd het transport via Geis logistics en daarna via DPD (misschien naar NL met GLS), UPS (ze werken niet met DHL) is 2,5€ handelingdkost en 10,90€ verzending naar België. Verzenden naar NL is 1 à 2€ goedkoper voor de verzendkosten, handelingskost is hetzelfde. Let wel op, via GLS is de verzending verzekerd tot 1000€, bij UPS tot 500€, wil je hier verzekerd zijn tot 1000€ komt er 11,90€ bij
|
|
|||
|
|||
Update:
Verzending wordt voorbereid. 1. Duitsland 28-4 2. Apple Watch 42mm Space Grey. Black Sportband 3. Versand wird vorbereitet 4. 10/06 - 15-06 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gisteren besteld in Engeland met extra bandje. Bandje in voorbereiding om opgestuurd te worden. Apple watch space grey 42mm staat op 25-6/1-7
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even een tip voor mensen die een third party bandje willen gebruiken bij hun Apple Watch. Check Mono Wear Design . Ik vind die adapters van Click namelijk echt lelijk en vind ze niet passen bij de vorm van de Watch. Ik krijg hier trouwens geen geld voor haha. Ik was ook aan het zoeken voor een adapter, en kwam uit bij Adappt. Die zagen er heel netjes uit, maar ze hebben de crowd funding doel niet gehaald. Kwam toen bij Click terecht en dat was in mijn optiek ronduit lelijk, vergeleken met Adappt. Nou, toen maar verder gezocht en vond geen adapters meer, maar wel bandjes. En die zien er dus echt netjes uit!
On-topic: Hoe vaak is de leverdatum gewijzigd bij de mensen bij wie de Watch al is geleverd? Of moet ik er echt vanuit gaan dat die van mij wordt geleverd tussen 25/06 en 01/07? |
|
|||
|
|||
Vandaag 42mm SG opgehaald bij een collega in Duitsland.
Verrassend licht om te dragen. Je blijft spelen met faces etc. Het is nu wachten op de updates van Facebook, whatsapp etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Boven Click, onder Adappt: Boven Click, onder Adappt: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple Watch
1. Duitsland 05-06
2. Apple Watch 42mm Space Grey. Black Sportband 3. Ihre Bestellung wird bearbeitet. 4. Lieferung: 29 Jun, 2015 - 03 Jul, 2015 UPDATE Lieferung: 17 Jun, 2015 Laatst gewijzigd door wjdrlg; 14-06-15 om 00:14. Reden: UPDATE |
|
|||
|
|||
1. Duitsland 31-05
2. Apple Watch sport 38mm wit 3. geleverd 4. 05-06 op duits adres (zusje) nu geduldig wachten tot ik mn zusje weer zie (4 weken) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|