Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vanmiddag in Duitsland sport spacegrey 42MM besteld en verwacht wordt 25 juni verzonden te worden naar mailboxDE. ben benieuwd wat de exacte levertijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb vanmiddag in Duitsland sport spacegrey 42MM besteld en verwacht wordt 25 juni verzonden te worden naar mailboxDE.
ben benieuwd wat de exacte levertijd zal zijn. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
16 Jun 2015 09:45:00 Hamminkeln Delivery Date/time Slot Agreed With Receiver
Komende vrijdag wordt hij afgeleverd bij Huifkar, hopelijk gaat hij dezelfde dag in NL nog op de post. |
|
|||
|
|||
Van mij wordt morgen afgeleverd bij Mailboxde. Dus hopelijk voor t weekend in huis.
|
|
|||
|
|||
Die van mij is aangekomen in de Arnhem Hub. Morgen wordt ie afgeleverd bij de Huifkar. Alleen die jongen is een paar dagen afwezig. Hij mailde dat de pakketjes aangenomen worden, maar pas vanaf vrijdag kan verzenden. Hopelijk bezorgen ze dan ook op zaterdag.
|
|
|||
|
|||
Guus van de Huifkar gaat het druk krijgen vrijdag...
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat nog steeds 17 juni als verwachte leverdatum maar het traceernummer is hetzelfde als het leveringsnummer. Ofwel ik kan mijn pakket niet traceren. Tevens gaat de levering via Schenker AG?! Zegt dit iemand iets?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://de.wikipedia.org/wiki/Schenker_AG |
|
|||
|
|||
Mijn AWS SG 42 zou morgen geleverd worden (17 juni), maar is vandaag al binnengekomen bij mailboxde.com.
Zojuist de doorstuurservice geactiveerd en als er geen problemen ontstaan heb ik morgen mijn apple watch om mijn pols |
|
|||
|
|||
Kom we gaan allemaal mailen; Guus kom naar huus, want de Apple Watch is binnen. Guus kom naar huus, de pakketjes moeten naar de klant. xD =P
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook aan het kijken naar een dienst als Huifkar/mailboxde.com, maar de werking is mij nog niet helemaal duidelijk. Ik heb huifkar gemaild voor de details, maar ik heb vernomen dat hij op vakantie is. Nu heb ik een account aangemaakt op Mailboxde.com en heb een adres gekregen. De vragen die ik heb:
- Kan ik nu met mijn eigen (NL) Apple ID een bestelling plaatsen in de Duitse Apple store? - Hoe werkt het met betaling van de Apple Watch? Ik heb geen beschikking tot een credit card. Ik heb wel een PayPal account met mijn bankrekeningnummer gekoppeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna verzend Apple de Watch naar de doorstuur service en die zend het weer door naar jou tegen een vergoeding die je vooraf aan hun betaald. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de toelichting. Ik denk dat ik wacht op reactie van Guus en dan ook in Duitsland ga bestellen.
|
|
||||
|
||||
Als je echt twijfelt over doorsturen, het zou kunnen dat je straks ook in Duitsland je watch kunt reserveren ... wel ff wachten tot na 06.00 en geen idee of je alsnog moet bewijzen dat je in .DE woont Zie https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...005n5ni5rolrqt
|
|
||||
|
||||
Een "bewijs" is nog steeds nodig, maar nu alleen een Duits telefoonnummer (om een SMS te ontvangen).
Helaas heb ik hier geen simkaart liggen
|
|||
|
|||
Een Duits nummer wordt inderdaad lastig. Al naar virtuele mobiele providers gekeken, maar dat werkt ook niet zoals ik gehoopt had.
Iemand toevallig een Duits telefoonnummer? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was is de feitelijke wachttijd voor de sportwatch space grey 42 mm op het moment in Duitsland bij jullie?
|
|
|||
|
|||
Forward2me
1:Apple UK maandag 15/06
2:Watch 42 mm-Bruin Leder 3:Verzonden (onderweg China-Uk) 4: Vrijdag 19/06 (Forward2me)! Laatst gewijzigd door Dawi; 17-06-15 om 11:16. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|