Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cees10 Nice, enjoy! Van mij komt morgen aan via Mailboxde.com. Bevalt tot nu toe echt prima! En dat voor EUR 13,70. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
6 juni besteld en vandaag 18 juni ontvangen dus nog geen 2 weken!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe je de informatie van Mailboxde correct invoert op de Apple pagina? Ik wil het graag in één keer goed doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks! Gelukt
|
|
|||
|
|||
Mijn Apple Watch en Apple Care zijn door DHL bij Huifkar afgeleverd. Zij hadden toegang tot de opslag van Huifkar, dus vandaar dat mijn status op "ontvangen" stond. Op dit moment wordt mijn zending gereed gemaakt en morgen verstuurd.
Voor jullie informatie. Iemand op Tweakers had het volgende bericht van Guus/Huifkar ontvangen: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou, maar duimen dan met z'n allen
19 Jun 2015 07:13:55 Hamminkeln Out For Delivery. |
|
||||
|
||||
Moet je per se reserveren, of verkopen ze je ook een Apple Watch in de store als die nog op voorraad is (als je niets hebt gereserveerd, maar jouw voorkeur nog te reserveren is als jij in de winkel bent)?
(ik zie namelijk dat er nu nog diverse Apple Stores mijn voorkeur op voorraad hebben; ik zou morgen rond deze tijd in Duitsland kunnen zijn, maar kan nog steeds niet reserveren, omdat ik pas als ik daar ben een Duitse SIM zou kunnen kopen/gebruiken)
|
|||
|
|||
Watch net geleverd door UPS bij Forward2me , ik ben eens benieuwd hoe snel ze dit verder afhandelen !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Door de contactpersonen van Apple Duitsland werd dit sterk afgeraden. De reserveringen hebben namelijk voorrang. Echter zijn de gegevens op de website (voor reserveren) wel up-to-date. Dus je kan altijd de gok wagen.. Ik heb uiteindelijk besloten om een kleine 1,5 week extra te wachten en een Pick-Up point te gebruiken (gewoon met mijn Nederlandse nummer). Met als bijkomend voordeel dat het me ook nog 1,5 uur rijden scheelt. Maar dat is je eigen keuze natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zeer goede en snelle service bij Forward2me , na een uurtje mail gekregen , betaald en het wordt doorgestuurd binnen 1 werkdag met DHL express worldwide , verzekering inclusief is het 65€ om ze door te sturen! |
|
||||
|
||||
19 Jun 2015 12:44:00 Hamminkeln Shipment Delivered In Good Condition.
|
|
|||
|
|||
Mijn Apple Watch is zojuist ook afgeleverd bij Huifkar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit blijkt de regelmatige route zijn als je via Apple UK besteld!Al stel ik me vragen mij de accuraatheid , Van Warschau in Keulen in 17 minuten???????? Preston, United Kingdom 19/06/2015 7:22 Wordt afgeleverd 19/06/2015 7:05 Aankomstscan Castle Donnington, United Kingdom 19/06/2015 5:03 Vertrekscan 19/06/2015 3:33 Aankomstscan Koeln, Germany 19/06/2015 3:15 Vertrekscan 19/06/2015 0:07 Importscan Koeln, Germany 18/06/2015 21:40 Aankomstscan Warsaw, Poland 18/06/2015 21:23 Vertrekscan Almaty, Kazakhstan 18/06/2015 18:53 Vertrekscan 18/06/2015 17:20 Aankomstscan 18/06/2015 8:30 Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie. 18/06/2015 15:12 Aflevering vertraagd door techn. storing. Wij passen onze planning aan om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie. Incheon, Korea, Republic of 18/06/2015 14:34 Vertrekscan 18/06/2015 14:26 Aflevering vertraagd door techn. storing. Wij passen onze planning aan om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. 18/06/2015 6:56 Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte. Incheon, Korea, Republic of 18/06/2015 8:33 Aankomstscan Shanghai, China 18/06/2015 5:57 Vertrekscan Shanghai, China 17/06/2015 12:14 Aankomstscan Suzhou, China 17/06/2015 11:59 Vertrekscan China 17/06/2015 23:28 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS Aanvullende informatie |
|
|||
|
|||
Mijn Apple Watch Sport 38mm is zojuist verzonden, en verwachte leverdatum is 22 juni.
Dus ik denk dat ik dan 23 juni naar het postkantoortje in Leer ga om hem op te halen Kost mij maar €12,- een retourtje, dankzij Studenten OV, dus ben een stuk goedkoper uit dan de bestelling die ik eerst had gedaan bij Belsimpel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik me afvraag krijg je bij Huifkar ook een track & trace code als hij hem heeft verstuurd of zegt ie dat ook nog of niet? Want heb 'm gemaild, maar nog geen reactie. Ik denk dat hij heel druk is met de pakketjes die afgelopen dagen zijn aangekomen. Maar kan iemand hier iets over zeggen?
Ik wil de Apple Watch heel graag hebben en ben nogal een ongeduldig persoontje als het om dit soort dingen gaat haha. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je krijgt netjes een Track & Trace nummertje van Guus. |
|
||||
|
||||
Kan ik ook met een NL simkaart naar 41000 SMS-en en een retourbericht ontvangen, als ik roam op het netwerk van een Duitse provider?
En is er toevallig iemand die in (de buurt van) Venlo woont en weet of ik daar al op het netwerk van een Duitse provider kan komen? (dan zou ik daar de code kunnen opvragen en kijken of ik nog kan reserveren voor ik een internationaal treinkaartje koop) |
|
|||
|
|||
Vandaag bij huifkar afgeleverd en Guus heeft hem als het goed is direct doorgestuurd.
|
|
||||
|
||||
Zie niets in de PostNL app en op vraag richting PostNL zelf krijg ik dat er iets onderweg zou moeten zijn maar enkel 'voorgemeld', meer info zonder 3s mogen ze niet geven.
Edit; ah, de beltip helpt (45ct/min) je krijgt je 3S-code als je aangeeft dat de verzender op agentschap heeft ingeleverd - volgens medewerker onduidelijk of het vandaag komt (stond nog op sortering), type je 'm 2 seconden later zelf in staat er 'wordt vandaag bezorgd tussen ...' Ergo, we wachten het gewoon braaf af Laatst gewijzigd door iadapt; 20-06-15 om 10:51. Reden: update status |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|