Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KingPatrick Levering binnen 24 uur is wel heel uitzonderlijk! Die van mij werd verscheept vanuit China. Duurt dus gewoon een week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die van mij besteld in Duitsland (vorige week zondag) en gisteren bericht dat ie werd verzonden. Verwachte aankomst vandaag 25-6. Zag uit de track en tracé dat ie uit Praag Tsjechië komt. Was om 4:50 uur in Leipzig. Dan moet vanmiddag Nordhorn lukken lijkt mij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zie nu inderdaad dat die van mij ook uit Tsjechië komt, vandaar de snelle levering dus. Nieuwe geplande levering: Voor einde werkdag (vandaag)
|
|
|||
|
|||
Mijn watch is 24 juni verzonden van apple. 25 juni aangekomen bij mailboxDE en ze zeggen dat ze hem de 25e ook nog weer opsturen (eerst zien dan geloven) en dan heb ik hem binnen 2 werkdagen binnen.
Is zaterdag voor pakketdiensten ook een werkdag? want dan heb ik hem a.s. zaterdag binnen. |
|
|||
|
|||
5 juni besteld gister binnen gekomen bij huifkar, vandaag (25 juni) binnen gekomen bij mij
Apple watch stainless steel space black 42mm Edit: Levertijd was trouwens 7 weken, verwachting eind juli |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn Apple Watch opgehaald in Duitsland. Werkte uiteindelijk allemaal perfect!
Dus voor de mensen die ook graag de Watch willen, je kunt hem gewoon online bestellen en een Pick Up Point instellen. Dit kan met een Nederlands nummer! Zet simpelweg 31 6 ... en dan is het ook prima! |
|
|||
|
|||
Mijn Apple watch is binnen via mailboxDE. Goede afhandeling en goedkoop doorsturen.
|
|
||||
|
||||
Heb afgelopen zondag mijn 42 Space Gray besteld. Hoe lang duurde het bij jullie totdat het bedrag op gereserveerd gezet werd via creditcard?
|
|
|||
|
|||
Bij mij stond er vanaf bestelling €1 gereserveerd en na verzenden €450
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik mijn Apple Watch (gisteren) ontvangen, na 'm op 20 juni te hebben besteld. Alleen de laatste stap, van mailboxde naar mij werd helaas over het weekend getrokken, vandaar dus denk ik wat vertraging. Verder super geleverd en kon ook de hele tijd exact zien waar het pakketje was.
Ik heb overigens niet m'n creditcard gecheckt op 't moment toen ik 'm bestelde, weet dus niet wanneer het bedrag gereserveerd was. Inmiddels wel afgeschreven overigens |
|
||||
|
||||
Inmiddels vandaag binnengekregen via Huifkar. Heb de watch op 28 juni besteld en was gisteren afgeleverd bij Guus. Nette service van Huifkar!
|
|
|||
|
|||
17 juli om 07:05 AM besteld, afgelopen vrijdag. DHL presteert het om het pakje vrijdag op te pikken in Waalwijk (magazijn) en het via Eindhoven naar Brussel te sturen en weer terug. Daar ligt mijn Watch nu vanaf zaterdagmorgen. Is dit een belastingtruuk of zo van DHL/Apple? I.i.g had de Watch er zaterdag al kunnen zijn en ik ben benieuwd of DHL het vandaag levert (zegt de track 'n trace tenminste).
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het goed is, wordt die bij mij vandaag ook bezorgd. |
|
|||
|
|||
De mijne is rond elf uur afgeleverd
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen dinsdag (21 juli) de witte Sports Watch met extra zwart bandje besteld en kreeg hem al de volgende middag (22 juli) binnen. Pakketje kwam uit Brussel
|
|
|||
|
|||
Ik heb maandag avond een apple watch 42mm met lederen bandje besteld via apple.nl, vandaag zou hij geleverd worden via DHL bij familie in NL. Later deze week ophalen Maar wat ik écht niet snap.... Je kan hem niet bestellen in Belgie, noch laten leveren en ze vertrekken precies allemaal uit brussel.....
Laatst gewijzigd door kenneth12345; 29-07-15 om 12:45. |
|
|||
|
|||
Kan ik dan als Belg op Apple.nl een Watch bestellen en die laten leveren bij een vriendin in Eindhoven? Heb ik daar ook meer voor nodig dan haar adres en mijn credit card? Of hebben ze tegenwoordig in Nederlandse/Duitse Apple stores al modellen gewoon op voorraad??
|
|
|||
|
|||
De hubs van DHL, UPS en Fedx hebben niets te maken met Apple en de beschikbaarheid van het Klokske in een bepaald land. Snap je het nu?
|
|
|||
|
|||
Voordat hij bij DHL was werd hij verstuurd vanuit het depot in Brussel. Niets te malen met ups, DHL en Fedx... Depot van Apple zit volgens mij gewoon in bxl...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|