Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) PostNL was gisteravond vaag (zie ook de andere melders op bijv tweakers) maar kon nu melden gisteravond ingeleverd en waarschijnlijk vandaag afgeleverd - vraag vanmiddag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PostNL was gisteravond vaag (zie ook de andere melders op bijv tweakers) maar kon nu melden gisteravond ingeleverd en waarschijnlijk vandaag afgeleverd - vraag vanmiddag nog eens
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn plan om vandaag naar Duitsland te gaan (en zodra ik de grens over was te reserveren) kon snel de prullenbak in.
Toen ik (voor 7 uur) opstond had de winkel waar ik heen wilde mijn voorkeursmodel nog op voorraad, maar nog voor ik een bak koffie op had was die winkel al door de voorraad heen...
|
|||
|
|||
Ik wacht op antwoord van Huifkar (Guus), maar krijg geen reactie op mijn mail te telefoon pakt ie ook niet op. Zou graag even weten of mijn pakketje al onderweg is of dat het volgende week wordt. Hij zou proberen om alle pakketjes te verzenden gister, maar weet niet of dat ook gelukt is. Nu zit ik een beetje te wachten op misschien wat niet komen gaat vandaag.
-Edit- Even opnieuw gemaild, hij heeft in z'n autoreply staan dat vrijwel alle Apple pakketjes verzonden zijn. Ik wacht het maar braaf af dan. |
|
||||
|
||||
Bel ff met PostNL en vertel het verhaal, 9 op 10 dat je je t&t of iig indicatie krijgt op je pcode/huisnr
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij kwam hier net alsnog binnenvallen 68% battery uit de doos
|
|
|||
|
|||
Hier is het helaas vandaag niet gelukt met de huifkar. We wachten maar tot maandag.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem om half 6 gekregen, echt heel nice!! Huifkar is dus bewezen een betrouwbare doorstuur service!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werd vrijdag geleverd bij Forward2me , en die hebben dit meteen verwerkt en dezelfde dag doorgestuurd !Het enige nadeel is ik betaal 115€ meer door bij Apple UK te bestellen. 48€ wisselkoers en 65€ doorstuurkost ( hier is wel 30€ verzekering inbegrepen)!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig heb ik het geld van die bestelling zeer snel terug gekregen |
|
|||
|
|||
Citaat:
DESCRIPTION AMOUNT Items in this shipment: 1 × Smart Watch Package dimensions (LxWxH): 19x19x12cm. Package weight: 1.5kg. Shipping Fee - DHL Express Worldwide to Belgium (1 Business Day) £22.46 Insurance (1 Package, £599.00 Total Declared Value) £20.00 SUBTOTAL £42.46 UK VAT (20%, Insurance not charged) £4.49 PAYMENT TOTAL £46.95 Registered Address: York House, Green Lane West, Preston, PR3 1PR. VAT number: 994 6929 42 |
|
|||
|
|||
Jeroen inmiddels al een update? Bij mij nu 1 week geleden besteld vandaag, maar staat nog steeds op "tussen 29-6 en 6-7. Ook Duitsland, ook sport 42mm spacegrey
|
|
|||
|
|||
Just arrived!
Levertijd vandaag net 1 week ! Via Forward2me !!
|
|
|||
|
|||
Mijn Apple Watch is momenteel met de bezorger in Duitsland onderweg naar Leer. Morgen retourtje Leer om hem op te halen
|
|
|||
|
|||
Weer een geweldig Apple product !
|
|
|||
|
|||
14/6 42mm sport grey besteld en nog steeds processing :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wacht al sinds 8/6
ik had toen besteld en met paypal betaald en op 13/6 zag ik dat er een probleem was met de betaling en ze konden er niets aan veranderen, werd automatisch geblokkeerd door paypal . dus daarna opnieuw besteld en met credit card deze keer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe een gokje, jij hebt denk ik de Apple Watch Sport 42mm besteld? Dan wordt het denk ik nog wachten tot juli. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|