Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is binnen hoor! Heel erg blij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hij is binnen hoor! Heel erg blij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maandag besteld bij belsimpel.nl
Apple watch sport met wit bandje, er staat levertermijn 6 weken dus laten we maar hopen dat hij sneller komt |
|
|||
|
|||
Eigenlijk post ik niet vaak op dit forum maar hier wil ik jullie graag mee helpen:
1. UK store op 16/05 2. Apple Watch 42mm SS Witte sportband 3. Verzending wordt voorbereid 4. Was (vervroegd naar) 22 juni - 3 juli, maar zal wel in of na het weekend worden Laatst gewijzigd door swv89; 22-05-15 om 17:19. Reden: 42mm toegevoegd :P |
|
||||
|
||||
Bon...nu zitten we helemaal in 't donker...
Wat zegt mij deze mail..? Is het bandje alleen verzonden of is de watch erbij... Er staat toch duidelijk als ik het juist vertaal "Samen met deze bestelling verzonden"... Of is mijn duits niet meer wat het geweest is...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
1. 3 mei FR
2. Apple Watch Sport 42mm Space Grijs 3. Artikelen worden verwerkt 4. 25juni-1juli met livraison express Iemand enig idee met welke transportfirma wordt verzonden in FR door Apple? Bedankt |
|
|||
|
|||
1. DE store op 25 april
2. Apple Sport Watch 42mm Wit 3. Verzonden! 4. Was bedoeld voor 22-27 juni Een maand vroeger dan vooropgestelde datum is niet slecht |
|
|||
|
|||
UPS heeft het voor mij deze week verzonden zelfde watch als jij maar 10 april besteld
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1. Duitsland 13-05-2015
2. Apple watch sport, 38mm spacegray, zwarte sportband. 3. Verzonden. 26-05-2015 wordt ie als het goed is bezorgd. Wat twee weken eerder is dan de geschatte tijd. 4. Tussen 8 en 18-06-2012 zou ie bezorgd worden. |
|
|||
|
|||
Maandag 18 mei besteld bij belsimpel: 42mm Apple watch sport white. Woensdag 20 mei was de betaling binnen en vandaag maandag 25 mei ligt hij al klaar voor verzending!!! Hopelijk heb ik hem woensdag
|
|
|||
|
|||
Vind je het erg als ik je verhaal in twijfel trek? Ik heb namelijk 2 dagen eerder (16 mei) exact dezelfde bestelling gedaan bij Belsimpel waarbij ik al betaald heb en bij mij is de status nog steeds "In Behandeling". Daarnaast wordt op de site vermeld dat de levertijd 6 weken is, vanaf het moment dat je besteld. Naar mijn idee is dit een gevalletje van "broodje aap". Tenzij je bewijs hebt, natuurlijk
Laatst gewijzigd door lunarsoak; 26-05-15 om 10:05. |
|
|||
|
|||
Bij iemand nog wat veranderd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd waar z ze dan vandaan hebben gehaald?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
N.a.v bovenstaand verhaal heb ik maar even gebeld met Bel simpel. Hoe simpel ook
Maar het is inderdaad een levertijd van 6 weken. Ze hebben het verhaal van klaar voor verzending even nagevraagd, maar gaat m niet worden helaas. 6 weken zit je tegen de maand Juli aan. Lijkt me dat we tzt hier ook wel een voorraadje zelf hebben Jammer, anders had ik m ook meteen besteld. Off topic. Be nnog steeds zoekende om voor een redelijke prijs een 42mm space grey te bemachtigen. Feel free to contact me ofcourse |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|