Hoe staat het met je Apple Watch on-line bestelling..? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nienques Hier een spreadsheetje met bestellingen via de Duitse Apple Store. Hopelijk geeft het iets meer inzicht Bron: Duitse bestelthread op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik heb hem binnen...
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 29-04-15 om 13:31. Reden: foto |
|
|||
|
|||
1. Duitsland startdag, besteld om 9:05
2. Apple Watch Sport Aluminium Blauw bandje (+zwart bandje) 3. Planning 12-26 mei geleverd 4. Huidig status: wordt 30-4 geleverd |
|
|||
|
|||
1. UK 29-04
2. Apple watch sport 38mm pink 3. processing items 4. juni |
|
|||
|
|||
1. UK 29/04/2015 @ 11:45
2. Apple Watch Sport 42mm Space Grey voor mij Apple Watch Sport 38mm Space Grey voor vriendin 3. Processing Items 4. Juni |
|
|||
|
|||
De mijne is gisteren ook door DHL geleverd (doorlevering vanuit de UK). Ik mag 't misschien niet zeggen, maar ik vind hem klein uitgevallen, had hem (42mm) veel en veel groter verwacht (nee heb geen spekarmen/polsen). Droeg al tijden de iPod Nano 6g met horlogebandje en die is veel forser dan de Watch, maar voor de rest doet ie goed hoor. Ben nog aan 't uitvogelen hoe alles werkt.
|
|
|||
|
|||
1. UK 25-04 besteld
2. Sport 42 mm witte band 3. Preparing for dispatch, cc vandaag belast Het lijkt erop dat ik hem toch sneller ga ontvangen dan verwacht... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijne 5 minuten vanaf de start besteld en er is nog niks gebeurd... Toevoeging: De levertijd zal toch niet anders zijn als je AppleCare+ bij je Watch hebt genomen?
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Ik zie het al, Space Grey, die gaan superlangzaam. Alle andere Sports watches daarentegen gaan veel sneller. Op Macrumors is iemand die eergisteren een witte bestelde en hem vandaag al op 'Preparing for shipment' heeft staan... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik kan mij vergissen maar het lijkt erop dat de bottleneck zich voordoet bij de space grey aluminium modellen...
Slechts +/- 1 op vijf van de shipments die de mensen op posten op sociale media zijn sport space grey met zwart bandje modellen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad ik heb de Space Grey geannuleerd omdat de Sport blauw op een veel snellere levering stond.
|
|
|||
|
|||
Space grijs zijn problemen mee ... Dat behuizing lost komt van front glas
|
|
|||
|
|||
1. Duitsland startdag, besteld om 9:05
2. Apple Watch Sport Aluminium Blauw bandje (+zwart bandje) 3. Huidige status: geleverd in Duitsland 4. Planning 12-26 mei |
|
|||
|
|||
Verzonden. Heeft al met al zo'n 48 uur geduurd tussen bestelling en verzending. Helaas is morgen een vrije dag in Duitsland en levert DHL niet in het weekend. Hij komt dus maandag pas aan bij de Huifkar, en dan moet hij nog naar Nederland doorgestuurd worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1. U.K 30/04
2. Apple Watch Sport Aluminium Zilver 42mm (+Wit bandje)(apple care just in case) 3. Besteld 4. Juni voor de Watch Laatst gewijzigd door Joeri75; 30-04-15 om 20:04. |
|
|||
|
|||
1. USA; 28/04
2. Apple Watch 42mm Stainless Steel Case with Black Classic Buckle 3. processing items 4. June |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad via Apple tv 3 gebruiken; hoe staat het met de beeld kwaliteit? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:52 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
|
|