//

Problemen met ontvangen medailles

Problemen met ontvangen medailles discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand anders hier ook last van? Ik heb na de update nooit de medaille van de maanduitdaging december 2017 teruggekregen. Gister behaalde ik 400% ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-18, 15:14
Durquia Durquia is offline
• iOS 12.0
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard Problemen met ontvangen medailles

Heeft iemand anders hier ook last van? Ik heb na de update nooit de medaille van de maanduitdaging december 2017 teruggekregen. Gister behaalde ik 400% en heb daar op de watch melding van gehad en zelfs vandaag aan herinnerd maar deze staat er nog steeds niet tussen.. meer mensen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone davidrotterdam iPhone algemeen 1 12-11-09 12:20
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) scoutcow iPhone algemeen 2 04-10-08 19:20
Olympische Spelen op de iPhone: programma, nieuws, uitslagen en medailles iCulture iPhone Apps 3 08-08-08 23:57
SMS ontvangen en Bel geluid problemen macthijn Unlock [archief] 6 07-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.