Meerdere smartwatches achter mijn iPhone 6 plus discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraag. Ik heb een iPhone 6 plus. En ik heb 2 Android (Michael Kors smartwatches)deze wil ik aan mijn iPhone koppelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere smartwatches achter mijn iPhone 6 plus
Hallo ik heb een vraag.
Ik heb een iPhone 6 plus. En ik heb 2 Android (Michael Kors smartwatches)deze wil ik aan mijn iPhone koppelen. 1 wil wel maar 2 niet. Ik moet elke keer mijn horloges opnieuw instellen en de apps downloaden. Wie weet hier een oplossing voor ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn nieuwe Iphone 5S blijft zich constant achter elkaar herstarten. | SilvieW | iPhone algemeen | 12 | 19-01-14 11:36 |
Hoe kom ik achter provider van mijn Iphone4s uit het buitenland en simlockvrij maken? | onverstandig1 | iPhone algemeen | 0 | 27-12-13 23:15 |
ik heb vochtdruppels achter de lens van mijn Iphone | bleeksma | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-07-11 14:17 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|