Hoe kom ik achter provider van mijn Iphone4s uit het buitenland en simlockvrij maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten hoe ik mijn iPhone 4s uit het buitenland simlock kan maken? en welke provider deze iPhone eigenlijk heeft. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik achter provider van mijn Iphone4s uit het buitenland en simlockvrij maken?
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn iPhone 4s uit het buitenland simlock kan maken? en welke provider deze iPhone eigenlijk heeft. Ik heb deze namelijk over gekocht van een neef zijn vriend.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone4s simlockvrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simlockvrij maken van iPhone uit UK | knopps | iPhone Apps | 0 | 25-10-13 15:34 |
E achter het provider logo | iHansD | KPN | 8 | 21-10-13 18:13 |
iPhone: onbekende provider, hoe achter te komen? 3gs new bootrom | zuhoor | Jailbreak | 10 | 07-07-10 22:45 |
Provider uit buitenland blijft op iphone staan | mortar | iPhone algemeen | 2 | 16-11-09 16:25 |
iPhone: hoe kom ik achter de juiste FW versie | jurrian | Jailbreak | 12 | 08-02-09 01:53 |
|
|