//

ik heb vochtdruppels achter de lens van mijn Iphone

ik heb vochtdruppels achter de lens van mijn Iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vocht achter de lens van mijn Iphone. ik heb geen idee hoe dit kan..hij is niet in aanraking geweest met vocht (niet in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-11, 15:50
bleeksma bleeksma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard ik heb vochtdruppels achter de lens van mijn Iphone

ik heb vocht achter de lens van mijn Iphone. ik heb geen idee hoe dit kan..hij is niet in aanraking geweest met vocht (niet in bad gevallen, niet in de regen geweest, geen drinken overheen laten vallen). hij heeft alleen in mijn broekzak gezetten tijdens het fietsen. wat kan ik hieraan doen? kan iemand me hier mee helpen?
groetjes milena
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-11, 14:17
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

In een bak met rijst leggen dat neemt het vocht normaal gezien op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden MaozeDong iPad algemeen 8 04-08-11 19:56
Schade aan lens van iPhone 4 phonggie iPhone algemeen 2 31-05-11 22:29
Software: Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? brunoke iPhone Navigatie 0 08-02-10 14:36
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.