Geen whatsapp notificatie meer op watch discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort krijg/voel ik geen notificaties meer van WhatsApp op mijn watch. In de app op iPhone heb ik bij " berichtgeving" en " match ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen whatsapp notificatie meer op watch
Sinds kort krijg/voel ik geen notificaties meer van WhatsApp op mijn watch.
In de app op iPhone heb ik bij " berichtgeving" en " match iPhone-meldingen WhatsApp op groen staan. Maar ik merk niets als er een aapje binnen komt op iPhone. Watch al opnieuw opgestart. Weet iemand de oplossing?? Groet Irene |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Het is gelukt, Scooter . Dankzij je aanwijzing .
Hartelijk dank. |
|
|||
|
|||
bij mij krijg ik ook geen meldingen op de watch binnen, heb bovenstaande gedaan maar geen succes. na update vandaag krijg ik ook geen melding binnen als er gebeld wordt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen notificatie geluid op apple watch | Yvarladze | Apple Watch apps | 3 | 22-06-15 12:41 |
Geen Twitter notificatie badges meer op iPhone App | macgreek | iPhone Apps | 3 | 13-11-14 22:38 |
Dubbele notificatie WhatsApp | Koockaburra | iPhone algemeen | 4 | 21-09-14 23:22 |
Notificatie Problemen! Whatsapp/MSN | TOcean | iPhone Apps | 4 | 10-04-11 23:15 |
Geen mobileme email notificatie meer op iPhone | cprins | iPhone algemeen | 6 | 21-08-09 11:36 |
|
|